Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Miejsce patrzenia i miejsce położenia
Temat rozp. d0naciak, 23.06.2012 10:35
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.06.2012 10:35
Witam, chcaiłbym aby gracz widział z innej pozycji, niż się znajduje, poprostu pozycja gdzieś indziej niż tam gdzie sie patrzy. Nie wiem czy zrozumiały w miarę tekst napisałem, ale mysle że ktoś dowie się o co chodzi
#2 Gość_21977_*
Napisano 23.06.2012 12:29
Użyj funkcji attach_view i jako drugi parametr podaj id bytu, który możesz utworzyć.
Jeśli chcesz powrócić do domyślnych ustawień (FPP), użyj attach_view(player,player);
Jeśli chcesz powrócić do domyślnych ustawień (FPP), użyj attach_view(player,player);
#3
Napisano 23.06.2012 19:24
to nie wchodzi w gre, chodzi o to ze tym entem sie steruje
#4
Napisano 23.06.2012 19:40
to co napisał benio nie wyklucza tegoto nie wchodzi w gre, chodzi o to ze tym entem sie steruje
możesz ewentualnie odpowiednio ustawiając pev_view_ofs lub w ClientData ( origin etc. ) możliwości jest wiele
#6
Napisano 23.06.2012 23:21
to nie są funkcje informacji szukaj w opisach stałych pev ( google to potężne narzędzie )mozesz wytlumaczyc mi te funkcje ?
#7
Napisano 24.06.2012 10:13
szukałem tych stałych pev, ale nie znalazłem znaczenia pev_view_ofs
#8
Napisano 05.07.2012 19:29
pev_view_ofs to wektor przesunięcia punktu widzenia gracza względem położenia
pev_origin+pev_view_ofs = PointOfView
z tego co kojarzę to jest własność tylko do odczytu, użyj attach_view
pev_origin+pev_view_ofs = PointOfView
z tego co kojarzę to jest własność tylko do odczytu, użyj attach_view
#9
Napisano 05.07.2012 21:00
a jeśli zrobie
new Float:Origin[3]; pev(id, pev_origin, Origin); set_pev(id, pev_view_ofs, Origin);?
#10
Napisano 05.07.2012 21:38
próbuj i zobacz co się stanie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych