witam poszukuje nazwy fireballa takiego co ma mag i inne klasy z góry dzięki
za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
modele
Temat rozp. Cumshooter, 22.06.2012 15:15
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.06.2012 15:15
#2
Napisano 22.06.2012 15:24
Model Fireballa to nic innego jak rakieta z "obwódką" Oto funkcja na Tworzenie.
public fb(id) { new Float:vOrigin[3] new fEntity entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin) fEntity = create_entity("info_target") entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl") entity_set_origin(fEntity, vOrigin) entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64) entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball") entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5) entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id) //Send forward new Float:fl_iNewVelocity[3] VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity) entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity) message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(22) write_short(fEntity) write_short("sprites/zbeam4.spr") write_byte(45) write_byte(4) write_byte(255) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(25) message_end() }
Użytkownik CheQ edytował ten post 22.06.2012 15:24
#3
Napisano 22.06.2012 17:04
dobra a gdzie to wpisać np w wsparciu ogniowym bo jestem nowy w tych rzeczach i nie ogarniam za bardzo dla ciebie + oczywiście
Użytkownik Cumshooter edytował ten post 22.06.2012 17:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych