Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] Proźba o 4 Klasy Zwykłe [Proszę]

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 chilloutxd

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 22.06.2012 08:15

Witam za pomoc leci + proszę o ostatnie klasy które są potrzebne do mojej paczki cod moda :)


1.
Nazwa:Worm
Opis:Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), brak rozrzutu
Bronie:Wszystkie Granaty, M4A1 , Deagle
Zdrowie:15
Inteligencja:10
Wytrzymałość:20
Kondycja:10

2.
Nazwa:Konspirant
Opis:Ciche Kroki, 2miny
Bronie:Elite
Zdrowie:10
Inteligencja:5
Wytrzymalosc:10
Kondycja:65

3.
Nazwa:Amadeusz
Opis:Dodatkowe 10(+Inteligencja) obrażeń z mp5
Bronie:mp5
Zdrowie:10
Inteligencja:5
Wytrzymalosc:10
Kondycja:20

4.
Nazwa:Talib
Opis:1/5 szansy na natychmiastowe zabicie z deagla, auto bh
Bronie:Deagla, Wszystkie granaty
Zdrowie:15
Inteligencja:10
Wytrzymalosc:5
Kondycja:5

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#2 Owen

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Radom.
Offline

Napisano 22.06.2012 08:27

Proszę, na razie 2 klasy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 MenJoJo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Pola
Offline

Napisano 22.06.2012 10:41

Worm

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
		
new const nazwa[]   = "Worm";
new const opis[]	= "Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), brak rozrzutu";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
	
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
		if(!is_user_alive(id))
				return FMRES_IGNORED;
		
		new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
		
		if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id])
		{
				new Float:punchangle[3];
				entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
		}
		return FMRES_IGNORED;
}

Konspirant:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
		
new const nazwa[]   = "Konspirant";
new const opis[]	= "Ciche Kroki, 2miny";
new const bronie	= (1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 65;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
	
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_min_gracza[id] = 2;
		set_user_footsteps(id, 1);

}

public cod_class_disabled(id)
{

		 set_user_footsteps(id, 0);

}

public cod_class_skill_used(id)
{
		
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 2;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}


Użytkownik tiki edytował ten post 22.06.2012 10:41

Dołączona grafika

#4 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 22.06.2012 11:49

Pytanie do taliba bo klasa chyba została zrobiona przez generator klas czy zmieniles to ? bo tam sie buguje że z wszystkiego masz 1/5 w tym przypadku :) oczwyiscie leca + :)

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#5 MenJoJo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Pola
Offline

Napisano 22.06.2012 11:59

Nie ma 1/5 ze wszystkiego zara dam ci klase dobra .
Dołączona grafika

#6 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 22.06.2012 12:01

Nie ma 1/5 ze wszystkiego zara dam ci klase dobra .


ok czekam :D

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#7 MenJoJo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Pola
Offline

Napisano 22.06.2012 12:02

proszę ma 1/5 z deagla :

Załączony plik  codclass_talib.sma   2,41 KB  42 Ilość pobrań
  codclass_talib.amxx
Dołączona grafika

#8 chilloutxd

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 22.06.2012 12:09

Wielkie dzięki proszę o zamknięcie tematu :)

Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#9 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 22.06.2012 20:39

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych