Rewolwerowiec (Premium)
Ma 1hp bazowe i 6 widoczności na nożu. Dostaje Elites i Deagle.
Snajper Wyborowy
Ma 160 hp bazowe i Scouta. Zwiększając siłę podwyższamy DMG scouta.
Snajper
Ma 100 hp bazowe i AWP. Zwiększając siłe podwyższamy DMG AWP.
Komandos
140 hp bazowe i 1/1 na natychmiastowe zabicie z noża. Szybciej biega.
Strzelec Wyborowy
100 hp bazowe. Dostaje M4 i AK47. Brak rozrzutu broni i zmniejszone obrażenia.
Wsparcie Ogniowe
100 hp bazowe, 2 rakiety i mp5.
Rusher
115 hp bazowe i szybciej biega. Ma shotguna M3.
Strzelec Wsparcia
130 hp bazowe. Dostaje autokampe i 1 rakietę.
Samuraj (Premium)
100 hp bazowe 1/1 z noża +20 DMG z AWP i zmniejszona widoczność(do 35).
Extreme (Premium)
30 hp bazowe. DMG zwiększony o 20 i szybciej biega. Dostaje M4,Ak47,AWP,Galil,Famas,Krowa,AUG,Shotgun M3.
Glocker
120 hp bazowe. Zwiększając inteligencję podwyższamy DMG Glocka 18. Słabo widoczny na nożu(widoczność 50).
Fenix (Premium)
140 hp bazowe. M4,AK47 i Deagle. DMG większy o 15.
Unnamed (Klasa dla adminów)
120 hp bazowe. Może stawiać Sentry Guny ma Elitki, Krowe i Autokampe + mniejsza widoczność.
Umiejętności
Inteligencja(zwiększa siłę itemów i umiejętności klas)
Życie(dodaje HP)
Wytrzymałość(zmniejsza obrażenia)
Kondycja(zwiększa prędkość biegu)
Siła(zwiększa DMG broni)
Widoczność(zmnijesza widoczność)
Critical(zwiększa szansę na podwójny DMG)
Refleks(zwiększa szansę na unikanie pocisków)
Odrodzenie(zwiększa szansę na odrodzenie)
Edited by YellowLuka^^, 19.06.2012 08:57.