Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Tworzenie overwiew map zadaszonych
#1
Napisano 18.06.2012 17:52
Mówiąc konkretniej chodzi o mapę de_lidl gdzie rzecz jasna sklep jest zadaszony i na overwiew to wygląda koszmarnie
Słyszałem coś że można zmienić parametr Z min by cs wziął pod uwagą mapę od konkretnej wysokości (licząc od nieba w dół) ale żaden przycisk przy "dev_overwiew 1" mi tego nie oferuje, oferuje mi tylko zmianę Z max gdzie mogę ominąć elementy mapy które są za głęboko.
#2
Napisano 18.06.2012 18:36
Jeżeli mapa nie ma tekstur dodatkowych/lub są w określonym wadzie to nie będzie większych problemów.
P.S mogę pomóc z mapa
@edit
Dobra patrzyłem na mapę jest zbyt duża, zeby to ogarnąć ;D + tekstur brak są wgrane w mape.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 18.06.2012 19:11
czyli jak rozumiem tworcy map wpierw kompiluja bez dachow tak ?
#4
Napisano 18.06.2012 20:10
Nie bawię się w overviewy.
Prawdopodobnie tak, lecz najczęściej nawet twórcy nie bawią się w te dachy.
Zobaczy czy WH, działa na taki overview (przenikanie dokładnie)
Spróbuje jeszcze jednej dekompilacji, i dam odpowiedź. (ale już chyba jutro bo teraz meczyk ;D)
@edit nie wiem czy dobra wiadomość, ale mam tekstury z mapy, i już dach usunąłem teraz kompilacja, i poprawa błędów, aby mapa w ogóle się skompilowała ale to juz jutro na 100 %
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 18.06.2012 20:22
#6
Napisano 19.06.2012 19:02
w opłakanym stanie radze poprawić programami graficznymi + zrobić to co jest w txt ;d
najlepiej zobacz jak mapa wygląda w środku i popraw to bo tam jest jedna dziwna ściana jak wchodzisz ;D, możliwe, że to jest podłoga ;D
Załączone pliki
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#7
Napisano 20.06.2012 10:17
A dane do overview i tak mi się zmienią jak wyedytuje obrazek
#8
Napisano 20.06.2012 12:04
Dekompilacja nie ogarnęła. (normalnie za respem CT tam gdzie napisałem powinien być budynek.) [ale i tak tam nikt nie wejdzie ]
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#9
Napisano 20.06.2012 14:46
Dzięki wielkie za pomoc, nie wiem czy jest sens zamykać wątek bo ktoś może będzie szukać pomocy do innych mapek
#10
Napisano 20.06.2012 14:47
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych