1. Dodac taki szybkosc jak w zombie pluage
2. Dodac taki grawitacje jak w zombie pluage
3. Dodac taki sam odrzut jak w zombie pluage
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /zombie", "zombie_menu");
}
public zombie_menu(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
new gmenu = menu_create("\wWybierz klase zombie:" , "wybor_zombie_Handler");
menu_additem(gmenu ,"\wKlasyczny Zombie \y=Zbalansowany=", "1" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wSzybkie Zombie \yHP-- Szybkosc++", "2" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wSkoczny Zombie \yHP- Skoki+", "3" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wDuzy Zombie \yHP++ Szybkosc- ", "4" , 0);
menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
menu_display(id , gmenu , 0);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public wybor_zombie_Handler(id, gmenu, item, player)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Wybrales klase:^x04 Klasyczny Zombie")
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Zdrowie:^x04 25000 ^x01Szybkosc:^x04 240 ^x01Grawitacja:^x04 1.0 ^x01Odrzucenie:^x04 1.0")
}
case 2:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Wybrales klase:^x04 Szybkie Zombie")
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Zdrowie:^x04 25000 ^x01Szybkosc:^x04 300 ^x01Grawitacja:^x04 1.0 ^x01Odrzucenie:^x04 1.24")
}
case 3:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Wybrales klase:^x04 Skoczny Zombie")
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Zdrowie:^x04 25000 ^x01Szybkosc:^x04 255 ^x01Grawitacja:^x04 0.30 ^x01Odrzucenie:^x04 1.29")
}
case 4:
{
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Wybrales klase:^x04 Duzy Zombie")
ColorChat(id, GREEN, "[Zombie] ^x01Zdrowie:^x04 25000 ^x01Szybkosc:^x04 180 ^x01Grawitacja:^x04 1.0 ^x01Odrzucenie:^x04 0.30")
}
}
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED;
}