Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nazwa postaci
#1
Napisano 17.06.2012 11:29
1. Stwórz bohatera
2. Stwórz bohaterke
Po wybraniu opcji wyświetla się nam :
Wpisz_Nazwe:
Jak wpiszemy nazwę to ona się zapisuje i cały czas gdy wejdziemy na serwer mamy już stworzoną postać. Także wyświetla ona się w hud.(Hud mam już gotowy)
#2
Napisano 17.06.2012 16:10
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#3
Napisano 17.06.2012 16:20
#4
Napisano 17.06.2012 17:37
new bool:firstSpawn[33];
Rejestrujemy w plugin init handler:
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "handle_clientSpawn", 1 );
Dodajemy "jedynkowanie" tablicy:
public client_connect(id) {
firstSpawn[id] = true;
}
I wyświetlamy menu przy pierwszym spawnie:
public handle_clientSpawn(id) {
if(!firstSpawn[id])
return HAM_IGNORE;
new menu=menu_create(.....)
.....
return HAM_IGNORE;
}
Menu mam nadzieję sam sobie skonstruujesz, posilając się tym:
http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/
i tym:
http://amxx.pl/topic...tworzenia-menu/
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#5
Napisano 17.06.2012 19:10
Teraz plugin wygląda tak :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new bool:firstSpawn[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "handle_clientSpawn", 1 ); } public client_connect(id) { firstSpawn[id] = true; } public handle_clientSpawn(id) { if(!firstSpawn[id]) return HAM_IGNORE; new menu=menu_create(.....) ..... return HAM_IGNORE; } public mymenu(id) { new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"\dStworz \rBohatera");//item=0 menu_additem(MyMenu,"\dStworz \rBohaterke");//item=1 menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item) { switch(item){ case 0:{ ColorChat(id, RED, "^x04[B-Mod]^x01 Gratuluje! Stworzyles swego ^x04Bohatera!"); } case 1:{ ColorChat(id, RED, "^x04[B-Mod]^x01 Gratuluje!! Stworzyles swa ^x04Bohaterke!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik WiWa edytował ten post 17.06.2012 19:14
#6
Napisano 17.06.2012 20:24
public handle_clientSpawn(id)
{
if(!firstSpawn[id])
return HAM_IGNORE;
firstSpawn[id] = false;
mymenu(id);
return HAM_IGNORE;
}
Teraz powinno ładnie wyświetlać menu przy pierwszym spawnie.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#7
Napisano 18.06.2012 12:59
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "RegisterHam" on line 19 Warning: Expression has no effect on line 19 Warning: Expression has no effect on line 19 Warning: Expression has no effect on line 19 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 19 Error: Invalid expression, assumed zero on line 19 Error: Too many error messages on one line on line 19 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Pyra\Pulpit\niomlp.amx (compile failed).
#8
Napisano 18.06.2012 13:10
#include <hamsandwich>
#9
Napisano 18.06.2012 13:12
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "HAM_IGNORE" on line 44 Error: Undefined symbol "HAM_IGNORE" on line 47 Warning: Symbol is never used: "armor" on line 75 Warning: Symbol is never used: "dmg" on line 75 Warning: Symbol is never used: "duch" on line 75 Warning: Symbol is never used: "exp" on line 75 Warning: Symbol is never used: "grawitacja" on line 75 Warning: Symbol is never used: "niewidzialnosc" on line 75 Warning: Symbol is never used: "odrodzenie" on line 75 Warning: Symbol is never used: "regeneracja" on line 75 Warning: Symbol is never used: "skoki" on line 75 Warning: Symbol is never used: "spider" on line 75 Warning: Symbol is never used: "szczescie" on line 75 Warning: Symbol is never used: "szybkosc" on line 75 2 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Pyra\Pulpit\niomlp.amx (compile failed).
#11
Napisano 18.06.2012 15:18
Po wybraniu opcji wyświetla się nam : Wpisz_Nazwe:
Użytkownik WiWa edytował ten post 18.06.2012 15:19
#12
Napisano 18.06.2012 17:57
client_cmd(id, "messagemode nazwa_bohatera")
Spowoduje to wyświetlenie u gracza komunikatu takiego, jak przy say. Wpisuje on wtedy swoją nazwę i gdy wciśnie enter wynik jest przekazywany do serwera przez komendę:
nazwa_bohatera "Nazwa, którą ktoś sobie wpisał"
Musisz więc tą komendę przechwycić. więc:
- Rejestrujesz komendę w plugin_init swojego pluginu
register_clcmd("nazwa_bohatera", "nazwa_bohatera");
- Tworzysz funkcję, która przechwyci tą komendę
public nazwa_bohatera(id) {
new nazwa[64];
read_args(nazwa, charsmax(nazwa)); // Pobieramy nazwę bohatera
remove_quotes(nazwa); // Usuwamy z niej cudzysłowy, gdyż w nich się ta nazwa domyślnie znajduje
switch(menuChoice[id){
case 0:{
ColorChat(id, RED, "^x04[B-Mod]^x01 Gratuluje! Stworzyles swego ^x04Bohatera^x01 o nazwie ^x03%s^x01!", nazwa);
}case 1:{
ColorChat(id, RED, "^x04[B-Mod]^x01 Gratuluje!! Stworzyles swa ^x04Bohaterke^x01 o nazwie ^x03%s^x01!", nazwa);
}
}
} - Aby wyświetlić odpowiedni komunikat dopiero po wpisaniu nazwy bohatera, dodajesz handler menu:
public cbMyMenu(id, menu, item)
{
if(item!=MENU_EXIT) {
menuChoice[id] = item;
client_cmd(id, "messagemode nazwa_bohatera");
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
} - I dodajesz na końcu tablicę globalną, aby przechowywać to, co wybrał gracz, czyli zaraz za new firstSpawn[33]; dodajesz linię
new menuChoice[33];
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 18.06.2012 17:58
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#13
Napisano 18.06.2012 19:07
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Expected token: "]", but found ")" on line 67 1 Error. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Pyra\Pulpit\niomlp.amx (compile failed).
Dobra poradziłem sobie zrobiłeś literówkę.
Teraz ostatnia rzecz :
Gracz może stworzyć x bohaterów. Bohaterzy zapisują się.
#14
Napisano 19.06.2012 02:29
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych