Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] Edycja Terorysty- Trudne

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 delmus

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 14.06.2012 18:14

Witam , chciałbym zmienić trochę klasę terrorysta ,ponieważ zbyt bardzo ludzi to denerwuje gdy pojawia się on respie i przez to tracę graczy. Więc Zamiast umiejętności respienia się na respie wroga chciałbym aby mu dodać item autodestrukcja ,ale bez umierania przez terorystę. Oraz +1 rakietka ;) Broń zmieńcie na AK47 też, bo moj terrorysta jest w formacie amxx, a nie mogę się doszukać na necie sma z AK. Za pomoc serdecznie dziękuję !

Tu jest terrorysta
Spoiler


A tu jest autodestrukcja:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Autodestrukcja";
new const opis[] = "Natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim otoczeniu";

new sprite_blast,
sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Użytkownik delmus edytował ten post 14.06.2012 18:16


#2 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 15.06.2012 13:36

Nie pomyślałem o tym ,żeby miał on 2 umiejętności, rakietki i wybuch. A wtedy gdyby dostal perk ,który też trzeba używać to by już nie miał klawiszów. Więc jakbyście mogli to prosiłbym aby ten wybuch terrorysty był po jego śmierci.

Czekam z niecierpliwością ,z góry dziękuję ;)

#3 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.06.2012 00:09

Jeszcze jedna poprawka :D , ten wybuch jakby miał 1/1 na zabicie ,to by za bardzo wkurzał ninjów/komandosów ,którzy walą z noża. To jakbyście mogli to za wybuch po śmierci byłoby 100+(inteligencja 1:1).

Proszę o szybkie zrobienie , sowicie wynagrodzę ^^

#4 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 18.06.2012 18:58

Refresh - pilne .

#5 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 19.06.2012 14:49

Refresh, dam kupę plusików za pomoc :>
(19.06.2012 15:23):
Odświeżanie tematów, jest dozwolone po 24h od daty napisania ostatniego posta


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.06.2012 15:13

Załączony plik  Untitled.sma   7,53 KB  44 Ilość pobrań
  Untitled.amxx
(19.06.2012 15:22):
Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.

Użytkownik benio101 edytował ten post 19.06.2012 15:21
Przeniesienie kodu do pliku SMA

  • +
  • -
  • 1

#7 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 19.06.2012 22:49

Dziękuję pięknie :)
Można zamknąć

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.06.2012 23:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych