Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowe statystyki - róznice w klasach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 fexus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 12.06.2012 12:57

Mam pewien problem(?). Dokładnie chodzi o to, że chciałbym dodać nowe statystyki http://amxx.pl/topic...wych-statystyk/ Raczej problemu z tym nie będzie ale.. Mam klasę która regeneruje sobie na nożu życie i nie chciałbym aby była przez te statystyki gorsza (tak tak wiem mogę przecież HP pominąć). Ale ja chcę dodać 2 statystyki - exp i regenerację. I tutaj jest cały sens problemu - czy można zrobić tak by klasy dostawały 2hp regeneracji co pkt a klasa która może się leczyć dostawała 4hp. Myślałem nad czymś takim.
 if player_class[id] = nazwa{ set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 4.0); } else set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 2.0);


I też pytanie czy dobrze podstawiam do wzoru te wartości

Użytkownik fexus edytował ten post 12.06.2012 13:13

  • +
  • -
  • 0

#2 fexus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 14.06.2012 05:11

Jakaś pomoc ? =,=
  • +
  • -
  • 0

#3 fexus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 17.06.2012 17:06

refresh..
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych