Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
cod stary/nowy

Prosze o klase

cod stary/nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 zygi950

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.06.2012 18:03

Nazwa: Snajper
Inteligencja:4
Zycie: 30
Wytrzymalosc:10
Kondycja:6
Bronie: Posiada AWP, deagla i Sgren
Opis: Zadaje 130 obrazen (+inteligencja) z AWP i ma 2x skok

  • +
  • -
  • 0

#2 Killer Strike

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:MG
Offline

Napisano 15.06.2012 17:46

Co oznacza "Sgren" ? Chodzi o smoke grenade?
[color=#000000][font=helvetica, arial, sans-serif][size=3]
[/size][/font][/color]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new moze_skoczyc[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "130 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 0.3, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary/nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych