Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Prosba o Kompilacje BMa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 paul

    Początkujący

  • Użytkownik

  • Reputacja: -1
    Nowy

  • Postów:14
  • Imię:laksfd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.06.2012 16:58

mam bma wgralem Includy ale mi błąd wywala i nie wiem jak naprawic a zależy mi na czasie ;/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

  • Reputacja: 0

Offline

Napisano 12.06.2012 12:52

Musisz podesłać nam lajty.in(c|l)
#include <lajty>


#3 paul

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: -1
    Nowy

  • Postów:14
  • Imię:laksfd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.06.2012 10:15

Musisz podesłać nam lajty.in(c|l)

#include <lajty>


proszę bardzo . ;)

Ps. proszę o "Naprawienie" DeathZoneMaker.Sma :) dziękuje

Załączone pliki


Użytkownik paul edytował ten post 13.06.2012 10:21

  • +
  • -
  • 0

#4 paul

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: -1
    Nowy

  • Postów:14
  • Imię:laksfd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.06.2012 21:27

Musisz podesłać nam lajty.in(c|l)

#include <lajty>


proszę bardzo . ;)

Ps. proszę o "Naprawienie" DeathZoneMaker.Sma :) dziękuje


//ODŚWIEŻAM!
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

  • Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.06.2012 21:35

podwójny cudzysłów w linijce
new  const gszBlockModelPlatform[]  = ""models/deathzone/Normal/platforma.mdl";
zamień ją na
new  const gszBlockModelPlatform[]  = "models/deathzone/Normal/platforma.mdl";
Ponadto linijka
new const gszBlockModelDmgBH[] = "models/deathzone/Normal/platforma.mdl";
niepotrzebna, można śmiało kasować.

Poprawione SMA:

Załączony plik  DeathZoneMaker.sma   168,75 KB   26 Ilość pobrań
  DeathZoneMaker.amxx

#6 paul

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: -1
    Nowy

  • Postów:14
  • Imię:laksfd
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.06.2012 21:59

dzięki :) mozna zamknąć i usunąc .. ;]
Hiroshima (17.06.2012 22:06):
sam się usuń

  • +
  • -
  • -1

#7 Gość_21977_*

  • Gość

  • Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.06.2012 22:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!