Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Źle wyświetla wytrzymałość perku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 10.06.2012 09:53

Witam. Przerobiłem trochę hud do cod mod nowego, wszystko działa oprócz Wytrzymałości perków.
cały czas jest tak:

[Perk I: tajemnica awp (0)]

A powinno :

[Perk I: tajemnica awp (100)]

public PokazInformacje(id)
{
	    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

	    if(!is_user_connected(id))
	    {
			    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }

	    if(!is_user_alive(id))
	    {
			    new target = pev(id, pev_iuser2);

			    if(!target)
					    return PLUGIN_CONTINUE;

			    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
			    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	    new hp = get_user_health(id);  
	    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	    new Float:fProcent = 0.0;
	    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

	    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%%)]^n^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s (%i)]^n[Perk II : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id]);

	    return PLUGIN_CONTINUE;

}


#2 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 11.06.2012 15:39

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%%)]^n^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s (%i)]^n[Perk II : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id]);
Zmień to powyżej na to poniżej:


ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%%)]^n^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s (%i)]^n[Perk II : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id]);

Powinno działać xD

Użytkownik Play4Fun edytował ten post 11.06.2012 15:40

  • +
  • -
  • 1

#3 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 12.06.2012 12:10

Zaraz sprawdzę :)

Dalej źle. Teraz wyświetla perk1 i perk2 taki sam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych