cały czas jest tak:
[Perk I: tajemnica awp (0)]
A powinno :
[Perk I: tajemnica awp (100)]
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Perk I : %s]^n[Perk II : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i (%0.1f%%)]^n^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s (%i)]^n[Perk II : %s (%i)]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id]); return PLUGIN_CONTINUE; }