Ustaw perk:
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info) { if(!ilosc_perkow) return PLUGIN_CONTINUE; new wytrzym; static obroty[33]; if(obroty[id]++ >= 5) { UstawPerk(id, 0, 0, 0); obroty[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk; wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; wytrzym = (wytrzym == -1 || min_wytrzymalosc_perkow[perk] > wytrzym || wytrzym > max_wytrzymalosc_perkow[perk])? random_num(min_wytrzymalosc_perkow[perk], max_wytrzymalosc_perkow[perk]): wytrzym; new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk); DestroyForward(forward_handle); perk_gracza[id] = 0; forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { UstawPerk(id, -1, -1, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc); if(ret == 4) { UstawPerk(id, -1, -1, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } perk_gracza[id] = perk; wartosc_perku_gracza[id] = wartosc; wytrzymalosc_perku[id] = wytrzym; obroty[id] = 0; if(pokaz_info && perk_gracza[id]) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zdobyles ^x04%s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
client_deatch
public Death(){ new attacker = read_data(1); new id = read_data(2); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_monety = 0; new nowe_doswiadczenie = 0; nowe_monety += monety_za_zabojstwo; nowe_doswiadczenie += doswiadczenie_za_zabojstwo; if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker]; if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); if(perk_gracza[id]){ wytrzymalosc_perku[id] -= uszkodzenia_po_smierci; if(wytrzymalosc_perku[id] < 1){ ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Perk ^x04 %s^x01 ulegl zniszczeniu.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); UstawPerk(id, 0, 0, 0); } } monety_gracza[attacker] += nowe_monety; doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; ColorChat(attacker, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Dostales ^x04+%i^x01 doswiadczenia oraz ^x04+%i^x01 monet za ^x04zabojstwo", nowe_doswiadczenie, nowe_monety); } SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }
Wie ktoś w czym jest sęk?
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 10.06.2012 09:46