Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa mająca HE


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 09.06.2012 20:06

Proszę o zrobienie klasy o dowolnych parametrach, tylko jedna ma mieć koniecznie : gdy rzuci HE, to dostaje kolejne, i tak w nieskończoność

#2 szalony53

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:szczytnica
Offline

Napisano 10.06.2012 08:34

Masz "Taktyka" , posiada 666 HE (na jedna runde zostanie ci 3/4 jeszcze :D), 10 smoke i 5 flesh'ow . Jest niewidzialny i zmniejszone obrażenia HE. TO NIE KLASA PREMIUM !

a co do tej drugiej to napisz coś konkretnie co byś w niej chciał ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#define nazwa "Taktyk"
#define opis "Co runde dostaje 666 HE, 10 smokow i 5 flashy, jest niewidzialny, ma zmniejszone obrazenia HE"
#define bronie 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE
#define zdrowie 10
#define kondycja 55
#define inteligencja 0
#define wytrzymalosc 10
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
if(ma_klase[id] && perk)
{
  new perk_desc[128];
 
  cod_get_perk_desc(perk, perk_desc, 127);
 
  if(contain(perk_desc, "HE") != -1 || contain(perk_desc, "granat") != -1)
   return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez szalony53");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);

public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 666);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id]) return;

new weapon = read_data(2);
if(weapon != CSW_HEGRENADE && weapon != CSW_SMOKEGRENADE && weapon != CSW_FLASHBANG && weapon != CSW_C4)
  engclient_cmd(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & (1<<24))
{
  SetHamParamFloat(4, damage*0.4);
  return HAM_IGNORED;
}

return HAM_SUPERCEDE;
}
public msg_audio()
{
if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
  return PLUGIN_CONTINUE

new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, sizeof arg2 - 1);

if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE") && ma_klase[get_msg_arg_int(1)])
  return PLUGIN_HANDLED;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public message_text(msgid, dest, id)
{
if (get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(5) != ARG_STRING)
  return PLUGIN_CONTINUE;
new arg[33];
get_msg_arg_string(5, arg, sizeof arg - 1);
if (!equal(arg, "#Fire_in_the_hole"))
  return PLUGIN_CONTINUE;
get_msg_arg_string(2, arg, sizeof arg - 1);

new player = str_to_num(arg);

if (!is_user_alive(player))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[player])
  return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dołączona grafika
cS-Edit.pL - Ultimate CodMod, - FFA, - Surf, - Cod:MW3 Fast Exp

http://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:46070105 :*


#3 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 10.06.2012 11:02

Mała literówka się wdarła, chciałem tylko 1 klasę po prostu zamiast jedno napisałem jedna i wyszło jakby miało być kilka klas




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych