Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak pobrać interp wszystkich graczy znajdujących się na serwerze?

bhz

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.06.2012 13:34

Tak jak w temacie.

Mógłby mi ktoś to napisać albo podpowiedzieć? Próbowałem z pluginu http://amxx.pl/topic...rate-oraz-rate/ ale nie umiem zwrócić tej wartości..


new interp[33];
get_players(Players , ile);

for(new i= 0; i < ile; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
interp[i] = ?
console_print(id , "%s", interp[i]);
}
}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 09.06.2012 15:36

1.
new interp[33];

- jest to zmienna z wartościami całkowitymi, interp jest z zakresu do 0.1, więc w każdym wypadku liczba jest zmiennoprzecinkowa, użyj:
new Float:interp[33];


2.
%s - łańcuch znaków przy Twojej całkowitej liczbie interpu ? Do całkowitej służy %i / %d, a do Float'u gdy mnie posłuchasz służy : %f, tutaj więcej info na ten temat : http://amxx.pl/dokumentacja/

3. Sedno sprawy : sorry, ale teraz Ci nie pomogę, gdyż sam miałem z tym problemy, w przypadku gdy gracz miał NS'a ; x


@EDIT:

Skleiłem to z tamtego pluginu, coś jest, ale sam wątpię, że zadziała..


// u góry
new Float:interp[33];

// w funkcji
static value
value = get_uc(uc_handle, UC_LerpMsec)

interp[id] = value/1000

Użytkownik ogieR- edytował ten post 09.06.2012 15:42

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.06.2012 22:22

new interp[33];
get_players(Players , ile);

for(new i= 0; i < ile; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
interp[i] = ?
console_print(id , "%s", interp[i]);
}
}


Używając funkcji get_players(Players , ile), wypełnia ona tablicę Players n elementami i nadpisuje zmienną n, będące liczbą graczy.
Tak więc do kolejnych graczy należy się odwołać poprzez Players[i], a nie samego i. Do tego należy tablicę i zmienną ile utworzyć.

#4 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.06.2012 17:18

ref, pomoże ktoś to napisać?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: bhz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych