Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 09.06.2012 07:58
Przeglądałem sobie inne cody stare i widziałem że w niektórych są specyficzne itemki takie jak:
Dostawanie HP w postaci połowy zadawanych obrażeń
Przenikanie przez ściany przez kilka sekund
Nieśmiertelność na 5 sekund
Jak zrobić takie itemki ?
Pozdrawiam
#2
Napisano 09.06.2012 08:51
HP od zadawanych obrażeń
w Damage(id) dodajesz takie coś
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) == NUMER_ITEMU) { set_user_health(attacker,damage/2) }
#3
Napisano 09.06.2012 09:14
#4
Napisano 09.06.2012 18:21
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) { set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1); informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--; }
Może pomoże w zrobieniu itemku z nieśmiertelnością
#5
Napisano 10.06.2012 10:22
#6
Napisano 10.06.2012 10:37
A jak w nim jest task, a pewnie jest na pewno, to daj publica z tego taska, jak np będziesz miał :
set_task(8.0,"godoff",id,"",0,"a",1);
To dajesz public godoff
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Napisano 10.06.2012 13:11
#8
Napisano 10.06.2012 14:22
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#9
Napisano 10.06.2012 17:26
Użytkownik lexar edytował ten post 10.06.2012 17:36
#10
Napisano 10.06.2012 18:52
Użytkownik lexar edytował ten post 10.06.2012 18:52