Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Usunięcie kilka funkcji w VIP

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 placek123

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 08.06.2012 15:14

Cześć.

Potrzebuję aby ktoś usunął mi z VIPa : poświatę przy respawnie, model vipa, info na czacie co wybrał i dźwięki.

Pozdrawiam i liczę na pomoc, odwdzięczę się + :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 08.06.2012 21:30

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAG ADMIN_IMMUNITY

new g_hudsync, cvar_gravity, cvar_speed

public plugin_init() {
register_plugin("Deathrun V.I.P", "1.0", "DoviuX")

cvar_gravity = register_cvar("dr_vip_gravity", "500")
cvar_speed = register_cvar("dr_vip_speed", "500")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "bacon_spawn", 1)

g_hudsync = CreateHudSyncObj()
}

public client_connect(id) {
if(get_user_flags(id) & FLAG) {
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.29, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Vip %s laczy sie z serwerem!.", name)
}
}

public bacon_spawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if(get_user_team(id) == 1) {
set_task(2.0, "T_menu", id)
if(!task_exists(2931 + id))
set_task(0.2, "Task_ShowHUD", 2931 + id)
}
if(get_user_team(id) == 2) {
set_task(2.0, "CT_menu", id)
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
if(!task_exists(2931 + id))
set_task(0.2, "Task_ShowHUD", 2931 + id)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public T_menu(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new gmenu = menu_create("\y~::*V.I.P Menu*::~" , "Vip_Handler")
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wZycia", "1" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wArmor", "2" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wGrawitacja", "3" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wSzybkosc", "4" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wDeagle z \r2 ammo", "5" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wGranat HE", "6" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wNoktowizor (\rNa ciemne mapy\w)", "7" , 0)
menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
menu_display(id , gmenu , 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public CT_menu(id) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new gmenu = menu_create("\y~::*V.I.P Menu*::~" , "VipCt_Handler")
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wZycia", "1" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wArmor", "2" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wGrawitacja", "3" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wSzybkosc", "4" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wGranat HE", "5" , 0)
menu_additem(gmenu ,"\wNoktowizor (\rNa ciemne mapy\w)", "6" , 0)
menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL)
menu_display(id , gmenu , 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Vip_Handler(id, gmenu, item) {
if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key) {
case 1: set_user_health(id, 255)
case 2: set_user_armor(id, 255)
case 3: {
new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800
set_user_gravity(id, gravity)
}
case 4: {
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
set_user_maxspeed(id, speed)
}
case 5: {
cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_deagle"), 2)
}
case 6: give_item(id, "weapon_hegrenade")
case 7: cs_set_user_nvg(id)
}
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public VipCt_Handler(id, gmenu, item) {
if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key) {
case 1: set_user_health(id, 255)
case 2: set_user_armor(id, 255)
case 3: {
new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800
set_user_gravity(id, gravity)
}
case 4: {
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
set_user_maxspeed(id, speed)
}
case 5: give_item(id, "weapon_hegrenade")
case 6: cs_set_user_nvg(id)
}
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public Task_ShowHUD(task) {
new id = task - 2931

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

static health, armour
health = get_user_health(id)
armour = get_user_armor(id)

set_hudmessage(150, 150, 150, 0.40, 0.92, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudsync , ".::*Zycie: %d -|V.I.P|- Kamizelka: %d*::.", health, armour)
set_task(0.1, "Task_ShowHUD", 2931 + id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PreThink(id) {
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & FLAG) {
new oldbuttons = get_user_oldbutton(id)
oldbuttons &= ~IN_JUMP
entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, oldbuttons)
}
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych