Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie tabeli z EXP'EM.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 08.06.2012 08:30

Witam! Użytkownik napisał mi tak :

Jak chcesz to można to zrobić na zasadzie tabeli z Expem i odpowiednie rangi to odpowiedni lvl.

Więc próbowałem to zrobić lecz coś mi się nie udało i chciałem was prosić o poprawę kodu, jeśli to jest możliwe zmienić go na inny łatwiejszy :P

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <engine>
#include <nvault>  

#define RANGI 21  
 
#define PLUGIN "4fun KG"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "WiWa"

new GraczFrag[33],GraczPoziom[33],GraczRanga[33]   

new g_vault

new const Rangi[RANGI][] =
{
		 "Wiesniak",
		 "Lama",
    "Sierota",
    "Owieczka",
    "Staruszka",
    "Cherlak",
    "Kozak",
    "Macho",
    "Snajper",
    "Rambo",
    "Terminator",
    "Wiesiek",
    "Czesiek",
    "Morfeusz",
    "Wybraniec",
    "Killer",
    "Multi Killer",
    "Owner",
    "Cziter",
    "POD BOT"
}

new const Poziomy[21] = { 29,59,119,209,324,499,729,999,1399,1849,2299,2899,3549,4199,4999,5899,6899,7999,9299,12000
}  

public plugin_init(){
				  
   		 register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
			    
   		 register_event("DeathMsg", "Smierc", "a")
   	    
   		 g_vault = nvault_open("Rang Mod")
        
   		 ZapiszFrag = register_cvar("ZapiszFrag","1")
}

public Smierc()
{
    
    new Ofiara
    
	 while(GraczFrag[attacker] >= Poziomy[GraczPoziom[attacker]])
    {
   
	   client_print(attacker, print_chat, "[Rang Mod] Gratulacje! Teraz jestes %s", nazwa_rangi[attacker]);
	   
	    GraczPoziom[attacker] += 1
 
}  

public ranga(id)
{
	    
	    static stats[8], body[8]
	    get_user_stats(id, stats, body)
	    
}

public client_PreThink(id)
{
	    new target;
        
	    new iHealth = get_user_health(id);
	    if(iHealth > 255) // credit to vittu
	    set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);

	    if(is_user_alive(id))
	    {
			    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
			    ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Ranga: %s]^n[Zabojstw: %i]^n[Zginiec: %i]^n[Zdrowie: %d]", nazwa_rangi[id], get_user_frags(id), get_user_deaths(id), iHealth);
	    }
	    else
	    {
			    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
			    ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "[Ranga: %s]^n[Zabojstw: %i]^n[Zginiec: %i]^n[Zdrowie: %d]",  nazwa_rangi[target], get_user_deaths(target), iHealth)
	    }
	    return true;

}


public client_connect(id)
{
    
    if(get_pcvar_num(ZapiszFrag) == 1)
    {
	   
	    WczytajDane(id)
    }
}  

public client_disconnect(id)
{

	 if(get_pcvar_num(ZapiszFrag) == 1)
	 {
		  /
		  ZapiszDane(id)
	 }
}  

public ZapiszDane(id)
{
    
    new AuthID[35] get_user_authid(id,AuthID,34)
    new vaultklucz[64],vaultdane[256]
   
    format(vaultklucz,63,"%s-Rang Mod",AuthID)
    format(vaultdane,255,"%i#%i#",GraczXP[id],GraczPoziom[id])
    
    nvault_set(g_vault,vaultklucz,vaultdane)
    return PLUGIN_CONTINUE
}  

public WczytajDane(id)
{
    new AuthID[35] get_user_authid(id,AuthID,34)
    new vaultklucz[64],vaultdane[256]
    
    format(vaultklucz,63,"%s-Rang Mod",AuthID)
    format(vaultdane,255,"%i#%i#",GraczXP[id],GraczPoziom[id])
    
    nvault_get(g_vault,vaultklucz,vaultdane,255)
    replace_all(vaultdane, 255, "#", " ")
    new graczxp[32], graczpoziom[32]
    parse(vaultdane, graczxp, 31, graczpoziom, 31)
    GraczXP[id] = str_to_num(graczxp)
    GraczPoziom[id] = str_to_num(graczpoziom)
    return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 grzesiu131

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:180
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2012 17:14

ZOBACZ TUTAJ : http://amxx.pl/topic...acja-kodu-rang/ przyda ci się ;).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych