Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

O co chodzi z tymi dlls?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 05.06.2012 18:51

Mam pytanie. Co wrzucić i skąd to wziąć, chodzi o te takie biblioteczki w folderze dlls?

Po prostu wgrałem pluginy na serwer (własne), ale coś nie styka, nie działa, czy możliwe że to wina biblioteczek? Bo mam w folderze dlls tylko ten podstawowy amxmodx_mm.dll

Użytkownik MasterOfGames edytował ten post 05.06.2012 18:53


#2 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 05.06.2012 22:24

Jeśli już się tak czepiasz tych bibliotek to wejdź na serwer i sprawdz przez "meta list" jakiego masz amxx'a. Może ten nowszy nie obsługuje pewnych natyw (ja miałem taki problem z menu_addtext ;P )
Sprawdz czy uruchomiłeś wszystkie potrzebne moduły i czy masz odpowiednie pliki .inc
+ dorzucić sma tych pluginów
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 MasterOfGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Wierzchucin
Offline

Napisano 06.06.2012 13:59

Sma były wgrane, ale skąd mam wziąć moduł pod np. codmoda i colorchata?

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.06.2012 04:49

Zastanów się: piszesz
  • o pluginach do metamoda
  • pluginach do amxmodxa,
  • modułach do amxmodxa, czy
  • bibliotekach do amxmodxa ?
​BTW. Pliki dll takie, jak amxmodx_mm.dll to dodatki do metamoda (YT/ Cała prawda o Metamodzie :guma:) dla serwerów pod windowsem.
Jednym z dodatków do metamoda, jest AMX, którego "rozwinięciem" jest AMXX. Pytanie zadajesz na forum AMXX.pl - Polskim Nieoficjalnym Supporcie dla AMX MOD X.

To tak gwoli wyjaśnienia. AMX MOD X także posiada pluginy, którymi to są pliki o rozszerzeniu .amxx
Z kolei kodem źródłowym tych plików są pliki .sma, te poddane procesowi linkowania i kompilacji, generują pliki AMXX.
Do działania niektórych pluginów, a dokładniej do możliwośći ich skompilowania potrzebne są dodatkowe biblioteki dołączane do plików SMA.
Biblioteki te zazwyczaj są wydzielonym kodem, które dołącza się, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba, by każdorazowo nie musieć pisać tego samego kodu.
Niektóre z pluginów mogą jednak korzystać jeszcze z innych modułów, czyli implementacji algorytmów, pozwalających pluginom "porozumieć się" z AMX MOD Xem.
Na koniec dodam jeszcze, że zarówno sam metamod, jak i moduły dla windowsa działają z rozszerzeniem .dll, dla unixa z kolei potrzebujemy binarek z rozszerzeniem .so




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych