Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z perkiem Quad damage

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mamuts

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.06.2012 01:19

Witam chodzi o to aby perk nie niszczyl sie po rundzie za pomoc + oczywiscie .


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define TIME 30

new const perk_name[] = "Quad Damage";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund mozesz zadac 4 razy wiecej obrazen. Perk niszczy sie po uzyciu!"
new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33], bool: perk_uzyty[33]
new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav"
new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav"
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 30)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc
perk_uzyty[id] = false
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
remove_task(id+44)
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+44)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(SoundStart)
precache_sound(SoundEnd)
}
public Client_PreThink(id)
{
if(task_exists(id+44) && ma_perk[id])
{
  client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania)
  Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
  switch(CzasTrwania)
  {
   case 3:
   {
	Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
	client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd)
   }
   case 2: Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
   case 1:
   {
	Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
	cod_set_user_perk(id, 0)
   }
  }
}
}
public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
  return PLUGIN_CONTINUE

perk_uzyty[id] = true;
client_cmd(id, "speak %s", SoundStart)
set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]);
return PLUGIN_CONTINUE

}
public QuadDamage(id)
{
id-=44
CzasTrwania--
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED
if(!(task_exists(idattacker+44)))
  return HAM_IGNORED

SetHamParamFloat(4, damage*4.0)

return HAM_IGNORED
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}

  • +
  • -
  • 0

#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 04.06.2012 13:59

http://amxx.pl/pastebin/wucjwdjyu74k/


Sprawdz

#3 mamuts

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.06.2012 00:56

Dziala lecz sie buguje a mi chodzi aby mozna bylo raz na runde aby uzyc , moglbys tak zrobic?

Przepraszam ze tak post pod postem ale edytowac nie moge chodzi mi o to zeby po uzyciu perka najlepiej komenda wyskoczyla ze perk zostal juz uzyty .
  • +
  • -
  • 0

#4 mamuts

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.06.2012 17:25

Poradzilem sobie mozna zamknac .
  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.06.2012 19:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych