public forward_emitsound(ent, channel, const sound[])
{
if(equal(sound, "weapons/m249-1.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "zombie_plague/weapons/minigun-1.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249-2.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun-2.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_boxin.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_boxin.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_boxout.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_boxout.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_chain.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_chain.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_coverdown.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_coverdown.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_coverup.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_coverup.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Funkcja na zmianę dźwięków nie działa
#1
Napisano 03.06.2012 19:16
#2
Napisano 03.06.2012 19:24
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#3
Napisano 03.06.2012 19:51
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 03.06.2012 20:36
#5
Napisano 03.06.2012 21:08
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#6
Napisano 03.06.2012 21:11
skoro nawet tego nie sprawdziłeś jak możesz się wypowiadać teorie to każdy może sobie snućCo do postu DarkGL, nie jestem tego taki pewny... chyba dla wszystkich broni się da, zależy od metody...
#7
Napisano 03.06.2012 21:25
Do autora: Sprawdź coś takiego
(...)
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
(...)
public EmitSound(id, channel, sample[], Float:volume, Float:attn, flag, pitch) {
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(equal(sample, "weapons/m249-1.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun-1.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
tylko tam więcej warunków daj. Ogólnie tutaj dobrze by było jakoś to zrobić trochę inaczej, czyli do jakiejś dwuwymiarowej tablicy wpisać każdy dźwięk i na co ma zamieniać, a potem zrobić pętlę, albo wykorzystać tzw. drzewa, bo chyba tutaj dało by się to napisać przy jego pomocy i ten sposób chyba by był najbardziej optymalny.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 03.06.2012 21:38
public EmitSound(id, channel, sample[], Float:volume, Float:attn, flag, pitch) {
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(equal(sample, "weapons/m249-1.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun-1.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample, "weapons/m249-2.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun-2.wav", volume, attn, flag, pitch);
}
if(equal(sample, "weapons/m249_boxin.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun_boxin.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample, "weapons/m249_chain.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun_chain.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample, "weapons/m249_coverdown.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun_coverdown.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample, "weapons/m249_coverup.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun_coverup.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
#9
Napisano 03.06.2012 22:06
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#10
Napisano 03.06.2012 22:18
#11
Napisano 04.06.2012 15:18
public Podmiana_Dzwiekow(id, channel, sample[])
{
if(!is_user_alive(id))
{
return FMRES_IGNORED
}
if(channel != CHAN_WEAPON && channel != CHAN_ITEM)
{
return FMRES_IGNORED
}
if(equali(sample, "sound/weapons/m249-1.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun-1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(equali(sample, "sound/weapons/m249-2.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
Wszystkie testy przeprowadzam na botach na "New Game" (Chyba to nie wpływa na działanie ?)
A przez orpheu nie da się jakoś zmienić dźwięków (jeśli to głupota co napisałem to przepraszam )
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 04.06.2012 15:27
#12
Napisano 04.06.2012 15:27
masz odpowiedź co do swojego pytaniadźwięki broni nie są wysyłane poprzez emitsound ( oprócz noża )
#13
Napisano 04.06.2012 15:36
#14
Napisano 04.06.2012 15:44
#15
Napisano 06.06.2012 13:35
masz odpowiedź co do swojego pytaniadźwięki broni nie są wysyłane poprzez emitsound ( oprócz noża )
Czyli przez plugin nie podmienię dźwięków
Mozna Zamknąć
#16
Napisano 06.06.2012 13:47
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych