Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Funkcja na zmianę dźwięków nie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 03.06.2012 19:16

Witam. Zrobiłem funkcję na zamianę dźwięków lecz po wgraniu na serwer nie ma żadnego efektu. Może ktoś powiedzieć co jest żle ?



public forward_emitsound(ent, channel, const sound[])
{
if(equal(sound, "weapons/m249-1.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "zombie_plague/weapons/minigun-1.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249-2.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun-2.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;

}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_boxin.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_boxin.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_boxout.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_boxout.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_chain.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_chain.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_coverdown.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_coverdown.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
else if(equal(sound, "sound/weapons/m249_coverup.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun_coverup.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.06.2012 19:24

Rejestrujesz event? Jeśli tak, to sprawdź czy ścieżki do domyślnych dźwięków podałeś w 100% prawidłowo. Spróbuj equal zamienić na equali, albo nawet na containi (wtedy musisz podreperować też trochę warunek, bo containi nie zwraca true false, ale pozycję i -1 dla nie znaleziono.
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.06.2012 19:51

Chyba wystarczy wywalić "sound/" z warunków, ale pewny nie jestem.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.06.2012 20:36

dźwięki modeli broni możesz podmienić tylko za pomocą edycji ścieżki do plików w pliku *.qc modelu wyjątkiem jest nóż
  • +
  • -
  • 1

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.06.2012 21:08

Co do mojego pierwszego postu, sebul ma rację. Popatrzyłem tylko na 1 if, gdzie sound/ nie ma. Gdy go wyrzucisz powinno być wszystko ok. Co do postu DarkGL, nie jestem tego taki pewny... chyba dla wszystkich broni się da, zależy od metody...
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.06.2012 21:11

Co do postu DarkGL, nie jestem tego taki pewny... chyba dla wszystkich broni się da, zależy od metody...

skoro nawet tego nie sprawdziłeś jak możesz się wypowiadać teorie to każdy może sobie snuć
  • +
  • -
  • 1

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.06.2012 21:25

Taka podmiana dźwięków powinna normalnie działać, przecież najpierw domyślny dźwięk jest blokowany, a potem odtwarzany jest inny dźwięk.

Do autora: Sprawdź coś takiego
(...)
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
(...)
public EmitSound(id, channel, sample[], Float:volume, Float:attn, flag, pitch) {
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

if(equal(sample, "weapons/m249-1.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun-1.wav", volume, attn, flag, pitch);

return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
}

tylko tam więcej warunków daj. Ogólnie tutaj dobrze by było jakoś to zrobić trochę inaczej, czyli do jakiejś dwuwymiarowej tablicy wpisać każdy dźwięk i na co ma zamieniać, a potem zrobić pętlę, albo wykorzystać tzw. drzewa, bo chyba tutaj dało by się to napisać przy jego pomocy i ten sposób chyba by był najbardziej optymalny.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 03.06.2012 21:38

a więc tak. Sprawdziłem jeszcze raz poprawność pisowni itd. dźwięków i zastosowałem się do wskazówek sebul'a lecz nadal nie działa



public EmitSound(id, channel, sample[], Float:volume, Float:attn, flag, pitch) {
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

if(equal(sample, "weapons/m249-1.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun-1.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample, "weapons/m249-2.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun-2.wav", volume, attn, flag, pitch);
}
if(equal(sample, "weapons/m249_boxin.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun_boxin.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample, "weapons/m249_chain.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun_chain.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample, "weapons/m249_coverdown.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun_coverdown.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(sample, "weapons/m249_coverup.wav")) {
emit_sound(id, channel, "zombie_plague/weapons/minigun_coverup.wav", volume, attn, flag, pitch);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#9 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.06.2012 22:06

Czym przejawia się to niedziałanie? Nie odtwarzają się dźwięki, czy słychać te normalne?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.06.2012 22:18

sebul dźwięki broni nie są wysyłane poprzez emitsound ( oprócz noża )
sebul (03.06.2012 22:20):
Chyba że ^^

  • +
  • -
  • 1

#11 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 04.06.2012 15:18

Zrobiłem taką funkcję lecz też nie działa



public Podmiana_Dzwiekow(id, channel, sample[])
{
if(!is_user_alive(id))
{
return FMRES_IGNORED
}
if(channel != CHAN_WEAPON && channel != CHAN_ITEM)
{
return FMRES_IGNORED
}
if(equali(sample, "sound/weapons/m249-1.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun-1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
if(equali(sample, "sound/weapons/m249-2.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_WEAPON, "sound/zombie_plague/weapons/minigun-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}


Wszystkie testy przeprowadzam na botach na "New Game" (Chyba to nie wpływa na działanie ?)

A przez orpheu nie da się jakoś zmienić dźwięków (jeśli to głupota co napisałem to przepraszam )

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 04.06.2012 15:27

  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.06.2012 15:27

dźwięki broni nie są wysyłane poprzez emitsound ( oprócz noża )

masz odpowiedź co do swojego pytania
  • +
  • -
  • 1

#13 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.06.2012 15:36

można podmienić dźwięk strzału ale nie swojego, trzeba by ten plugin przerobić http://darkgl.amxx.p...-swoje-strzaly/
  • +
  • -
  • 1

#14 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 04.06.2012 15:44

właśnie też się zastanawiałem jak to przerobić lecz nie mam pomysłów :/
  • +
  • -
  • 0

#15 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 06.06.2012 13:35

dźwięki broni nie są wysyłane poprzez emitsound ( oprócz noża )

masz odpowiedź co do swojego pytania


Czyli przez plugin nie podmienię dźwięków

Mozna Zamknąć
  • +
  • -
  • 0

#16 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 06.06.2012 13:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych