Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Podmiana dźwięków broni na serwerze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 03.06.2012 12:02

Witam

Zakładałem już taki temat i dostałem odpowiedź tylko nie do końca rozumiem co mam zrobić. Chodzi mi o podmianę dźwięków broni na serwerze próbowałem GHW repleace weapon ale nie działało. W poprzednik temacie dostałem coś takiego:

register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound") public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) { if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")){ engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }

jednak nie wiem co z tym zrobić prosiłbym o sma jak to ma być dokładnie zrobione.

Pozdrawiam.

Użytkownik lexar edytował ten post 03.06.2012 12:25

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.06.2012 14:13

register_forward dodajesz do plugin_init, public forward_emitsound wrzucasz jako funkcję w pluginie. Następnie musisz się dowiedzieć jaki dźwięk ma broń, której drzwięk chcesz zamienić (dokładna nazwa) i tą nazwę wpisujesz zamiast staryDzwiek.wav (musi być podana pełna ścieżka względem katalogu sound

Jeśli chcesz podmienić kilka dźwięków możesz to zrobić tak:
public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")) {
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
} else if(equal(sound, "staryDzwiek2.wav"))
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek2.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}


Możesz to dowolnie rozszerzać o kolejne else if ;)
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 03.06.2012 14:42

i mam to zrobić w osobnym pluginie czy dopisać do jakiegoś?
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.06.2012 17:12

Z tego, co pamiętam, to był już identyczny temat z niemal identyczną odpowiedzią, opcja "Szukaj" nie boli.
BTW. Nie ma znaczenia, czy zrobisz to w osobnym pluginie, czy też nie.

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.06.2012 19:18

Zakładałem już taki temat i dostałem odpowiedź tylko nie do końca rozumiem co mam zrobić.

był już identyczny temat

Troszkę uwagi przy czytaniu ;)

Co do tematu, utwórz to w nowym pluginie, chyba że masz już plugin, który coś innego jeszcze robi z bronią, np. podmienia model, a ten kod ma być tylko uzupełnieniem efektu. Nie doklejaj tego tylko do pluginu GHW, bo on już coś podobnego ma, ale jak widać dla Ciebie nie działa.
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#6 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 04.06.2012 11:03

Niestety w nowym pluginie nie działa :(

w GHW jak dopisuje do new_weapons dźwięk to pobiera się ale nie działa na serwerze

Jakieś pomysły jeszcze ?
  • +
  • -
  • 0

#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.06.2012 11:12

Dźwięki broni są odgrywane po stronie klienta i nie wyłapiesz ich przez FM_EmitSound bo nie da sie.
  • +
  • -
  • 1

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.06.2012 11:19

http://amxx.pl/topic...kow-nie-dziala/
  • +
  • -
  • 1

#9 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 04.06.2012 11:49

Ok można zamknąć przepraszam za problem
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.06.2012 10:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych