client_print(id, print_chat, "ColorChat(id, RED, "^x03[COD:MW] Witaj ^x03na modyfikacj CoD mod'a by Szczepan vers]^x04 1.0-3 opartej na plikach ^x03QTM_Peyote");
Nie sprawdzałem kodu, podmieniłem Pomoc() na domyślną, bo nie wiem, co tam wyskrobałeś, ale nie dało się skompilować.
Do tego poprawiłem kilka rażących błędów, teraz się kompiluje, ale cały kod do sprawdzenia, a jest go dość sporo:
QTM_CodMod11.sma 40,91 KB 36 Ilość pobrań
QTM_CodMod11.amxx
Napisz, czy o taki napis Ci chodziło:
if(pokaz_info && perk){ for(new i=1;i<=get_maxplayers();++i){ if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && get_user_team(i) && i!=id){ client_print(i, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s zdobyl %s!", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk]); } } ColorChat(id, RED, "[COD:MW]^x01 Zdobyles^x04 %s^x01.", nazwy_perkow[perk]);}
BTW. Nawet nie wstawiłeś ColorChatu do SMA.
edit. ImSpY" data-cid="417326" data-time="1338717953">
if(pokaz_info && perk){ ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]); ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW] Gracz ^x01%s ^x04zdobyl %s", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk]);}
Ten kod wyświetli graczowi
id wiadomość dwukrotnie, raz kolorową, raz zwykłą.