Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobienie Rusher , Szturmowiec

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Saguaro

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.06.2012 18:23

Rasher zeby mniał 1/4 z m3

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Ma 1/4 z m3";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Przerobienie szturmowca zeby mial +7dmg z m4a1

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Dodatkowe 7 obrazen z M4";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

public cod_class_enabled(id)
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl");
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Przerobienie Lekki zolnierz zeby mnial 75 widocznosci


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Lekki zolnierz";
new const opis[] = "Jestes slabo widoczny";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ColorChat(id, GREEN, "Klasa  zostala edytowana przez ");

Użytkownik Saguaro edytował ten post 02.06.2012 18:34


#2 Remix12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:parczew
Offline

Napisano 02.06.2012 18:31

Łap szturmowca

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Dodatkowe 7 obrazen z M4";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{

ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}return HAM_IGNORED;
}


TYlko staty zmienisz bo nie zapamietalem ;)

Użytkownik Remix12 edytował ten post 02.06.2012 18:32

  • +
  • -
  • 1

#3 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.06.2012 19:42

Tu dwie pozostałe :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych