Szukam takiego rozwiązania jak na death matchu, aby ammo się nie kończyło. Przeładowania normalne, ale ilość ammo jak np w m4 zawsze wynosiła 90.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Full ammo
Temat rozp.
Grease
, 02.06.2012 13:41
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 03.06.2012 02:02
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
public plugin_init() {
register_plugin("Max Ammo", "1.0", "naXe")
register_event("CurWeapon", "curweapon", "be", "1=1")
}
public curweapon(id) {
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
new bron = read_data(2)
if(bron == CSW_C4 || bron == CSW_KNIFE || bron == CSW_HEGRENADE || bron == CSW_SMOKEGRENADE || bron == CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE
if(cs_get_user_bpammo(id, bron)!= CSW_MAXAMMO[bron])
cs_set_user_bpammo(id, bron, CSW_MAXAMMO[bron])
return PLUGIN_CONTINUE
}
#3
Napisano 03.06.2012 07:45
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych