Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przenosi ct do tt po x rundach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 vernon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -9
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.06.2012 18:15

Witam, używam modu JailBreak Extreme v1.9 i problem polega na tym że ktoś tam prowadzi w ct ileś rund, i po kilku rundach zostaje wyrzucany z ct do tt, i nie wiem w czym problem?

Cvary jakie mam ustawione:

jbe_crowbarmultiplier 25.0  //Ile damage za uderzenie łomem (domyślnie: 25.0)
jbe_motd 1 //Wyłącza motd przy połączeniu(domyślnie: 1)
jbe_maxcrowbar 1 // Ile więźniów dostanie losowo łom (domyślnie: 1)
jbe_teamchange 0 //Czy więźniowie mogą zmieniać drużynę(domyślnie: 0)
jbe_teamratio 3 //This value tells the relation between prisoners and guards (total connected / ratio = max guards)(default: 3)
jbe_maxct 7 //Hard limit for guards count (default: 7)
jbe_maxdays 0 //Maksymalna wartość dni kiedy więzień będzie w więzieniu bez personalnego FreeDay(domyślnie: 15)(Nie skończone)
jbe_boxmax 32 //Maksymalna ilość żywych więźniów do włączenia BOX (domyślnie: 6)
jbe_talkmode 1 //Działanie ALLTALK (domyślnie: 2)
jbe_blockvoice 0 //How +voicerecord should be handled (default: 1)
jbe_retrytime 10 //Ile sekund przy starcie rundy ma gracz do dołączenia do TEAM (domyślnie: 10)
jbe_glowmodels 0 //Dodać blask do modeli Sajmona i FreeDay'a (domyślnie: 0)
jbe_simonsteps 1 //Rysowanie kroków Sajmona na podłodze (domyślnie: 1)
jbe_freedayround 240.0 //Długość FreeDay w sekundach(domyślnie: 240.0)
jbe_buttonshoot 1 //Można włączyć przycisk po przez strzelenie do niego (domyślnie: 0)
jbe_autoopen 1 //Cele otwierają się automatycznie na Free Day(domyślnie: 1)
jbe_spectrounds 3 //Kick graczy którzy nie wybrali team przez X rund(domyślnie: 3)
jbe_randomsimon 0 //Losowy Sajmon po starcie rundy przed i 60 sekundami (domyślnie: 1)
jbe_lastrequest 1 //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest 1 //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)

  • +
  • -
  • 0

#2 Avexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.08.2012 20:45

Podbijam i czekam na odp.
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.08.2012 15:42

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProblemy

do

AMX Mod XProblemy z pluginami




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych