Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Granat HE za 6 fragow
#1
Napisano 30.05.2012 20:48
[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie 6 graczy pod rząd.
A jeżeli gracz posiada już granat w swoim wyposażeniu to po prostu nie otrzyma bonusu
Pozdrawiam serdecznie.
#2
Napisano 31.05.2012 11:25
#3
Napisano 31.05.2012 14:42
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <colorchat> #define PLUGIN "HeZaX" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" #define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he new ilosc[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); ilosc[attacker]++; ilosc[id] = 0; if(ilosc[attacker]>= ILOSC_KILLI) { ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI) ilosc[attacker] = 0; give_item(id,"weapon_hegrenade") } }
#5
Napisano 31.05.2012 17:42
#6
Napisano 31.05.2012 17:47
#7
Napisano 31.05.2012 18:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "HeZaX"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
#define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he
new ilosc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
ilosc[id] = 0;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && ++ilosc[attacker] >= ILOSC_KILLI)
{
ColorChat(attacker,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI)
ilosc[attacker] = 0;
give_item(attacker,"weapon_hegrenade")
}
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 31.05.2012 19:10
#9
Napisano 31.05.2012 20:29
get_user_team(id) != get_user_team(attacker
#10
Napisano 31.05.2012 20:34
Raczej zamienić naw przypadku kodu sebula tak - wystarczy usunąć warunek
get_user_team(id) != get_user_team(attacker
id != attacker
Najlepiej będzie tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "HeZaX"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
#define ILOSC_KILLI 6 // tu ustalasz ilosc killki do he
new ilosc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
ilosc[id] = 0;
if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker))
return;
if(id != attacker && ++ilosc[attacker] >= ILOSC_KILLI)
{
ColorChat(attacker,TEAM_COLOR,"[INFORMACJA] Otrzymałeś dodatkowy granat wybuchowy za zabicie %i graczy pod rząd.",ILOSC_KILLI)
ilosc[attacker] = 0;
give_item(attacker,"weapon_hegrenade")
}
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#11
Napisano 31.05.2012 20:54
#12
Napisano 31.05.2012 21:07
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych