Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o Klase "Rewolwerowiec [Vip]"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamiru71

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 30.05.2012 20:26

Proszę o klasę Rewolwerowiec(premium) posiada wszystkie pistoleciki, gdy kucnie jest niewidzialny(widać cień nóg) i ma 1/4 z kosy prawymm

Bardzo pilne.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.05.2012 20:43

mozesz wykonać to w generatorze. http://amxx.pl/generator-klas/
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 kamiru71

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 30.05.2012 20:53

Ale nie da się zrobić 1/4 z kosy :(

Użytkownik kamiru71 edytował ten post 30.05.2012 20:57

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.05.2012 21:07

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ proszę bardzo poradnik

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ proszę bardzo poradnik
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#5 kamiru71

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 30.05.2012 21:41

Czytałem kilka poradników i próbowałem robić, ale za każdym razem wyskakują mi jakieś errory ;(
Dlatego napisałem tu prosząc was o tą klasę ;/
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 30.05.2012 22:12

Trzymaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Rewolwerowiec(premium)";
new const opis[]	= "posiada wszystkie pistoleciki, gdy kucnie jest niewidzialny(widać cień nóg) i ma 1/4 z kosy (PPM)";
new const bronie	= (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[Rewolwerowiec(premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 30.05.2012 22:13

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych