Proszę o klasę Rewolwerowiec(premium) posiada wszystkie pistoleciki, gdy kucnie jest niewidzialny(widać cień nóg) i ma 1/4 z kosy prawymm
Bardzo pilne.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prosze o Klase "Rewolwerowiec [Vip]"
Temat rozp. kamiru71, 30.05.2012 20:26
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
#4
Napisano 30.05.2012 21:07
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ proszę bardzo poradnik
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ proszę bardzo poradnik
http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ proszę bardzo poradnik
#6
Napisano 30.05.2012 22:12
Trzymaj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Rewolwerowiec(premium)"; new const opis[] = "posiada wszystkie pistoleciki, gdy kucnie jest niewidzialny(widać cień nóg) i ma 1/4 z kosy (PPM)"; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Rewolwerowiec(premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 30.05.2012 22:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych