Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nietypowa klasa / klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Polkos

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2012 20:36

Witam. Tworzę nietypowego cod moda, a właściwie coś co jest tylko na silniku COD moda. Klasy są bez darmowych broni.
Dopiero zaczynam przygodę z edycją pluginów, a tym bardziej z tworzeniem klas..
Co do klasy. Klasa powinna mieć:

Nazwa Sniper:
Opis: Klasa ma 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla
- 120hp
- normalna kondycję
- 750/800 grawitację
- 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla

Prosiłbym też o to, by napisał ktoś mi kod, dał kod od "30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla", ponieważ będę go używał też w innych klasach. Co do miejsca gdzie powinien się znajdować kod, gdzie się zmienia % szansy i gdzie zmienia się jaka broń ma być darmowa ucieszyłbym się gdyby napisał mi ktoś w którym miejscu mogę to zmienić..

Z góry dziękuję :)).
  • +
  • -
  • 0

#2 Polkos

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.05.2012 15:12

Okk.. To tak. Moim zdaniem, kod z snajpera przyda się:

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja)
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


Digl darmowy. Prosiłbym tylko o zmniejszenie mocy ataku z awp z 150% na 120% + inteligencja. Podobno kod na 25% możliwości otrzymania AWP jest taki:

public loteria(id)
{

new losowanie

losowanie = random_num(0,3)

switch (losowanie)
{
case 0:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 1:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 2:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 3:
{
give_item( id, "weapon_awp" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
client_print(id, print_chat, "Otrzymales AWP!")
}
}
}


Tylko nie wiem gdzie kody połączyć. Jakby ktoś pomóc na gg: 10003742 z tymi kodami byłbym wdzięczny.. Następne klasy będę starał się przerabiać / robić sam.. Nie

Użytkownik Polkos edytował ten post 30.05.2012 15:13

  • +
  • -
  • 0

#3 Polkos

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2012 14:22

ref
  • +
  • -
  • 0

#4 Polkos

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.06.2012 20:45

ref
  • +
  • -
  • 0

#5 RebelNight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:117
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdynia / Barcelona
Offline

Napisano 02.06.2012 01:39

- 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla


Weź to wyjaśnij trochę. Bo ja akurat nigdy w Cod Modzie nie spotkałem się z takim czymś. Chcesz aby ludzie kupowali bronie, czy co?
  • +
  • -
  • 0

#6 Polkos

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.06.2012 06:51

Tak. Chcę, aby kupowali, ponieważ wszystkie klasy robię od nowa, może nie będzie perków. Staram się zrobić jakiś fun xp mod na silniku COD :).
  • +
  • -
  • 0

#7 Polkos

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.06.2012 19:55

ref
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych