Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nietypowa klasa / klasy
#1
Napisano 29.05.2012 20:36
Dopiero zaczynam przygodę z edycją pluginów, a tym bardziej z tworzeniem klas..
Co do klasy. Klasa powinna mieć:
Nazwa Sniper:
Opis: Klasa ma 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla
- 120hp
- normalna kondycję
- 750/800 grawitację
- 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla
Prosiłbym też o to, by napisał ktoś mi kod, dał kod od "30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla", ponieważ będę go używał też w innych klasach. Co do miejsca gdzie powinien się znajdować kod, gdzie się zmienia % szansy i gdzie zmienia się jaka broń ma być darmowa ucieszyłbym się gdyby napisał mi ktoś w którym miejscu mogę to zmienić..
Z góry dziękuję ).
#2
Napisano 30.05.2012 15:12
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja)
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Digl darmowy. Prosiłbym tylko o zmniejszenie mocy ataku z awp z 150% na 120% + inteligencja. Podobno kod na 25% możliwości otrzymania AWP jest taki:
public loteria(id)
{
new losowanie
losowanie = random_num(0,3)
switch (losowanie)
{
case 0:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 1:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 2:
{
client_print(id, print_chat, "Nie ma darmowego AWP!")
}
case 3:
{
give_item( id, "weapon_awp" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
client_print(id, print_chat, "Otrzymales AWP!")
}
}
}
Tylko nie wiem gdzie kody połączyć. Jakby ktoś pomóc na gg: 10003742 z tymi kodami byłbym wdzięczny.. Następne klasy będę starał się przerabiać / robić sam.. Nie
Użytkownik Polkos edytował ten post 30.05.2012 15:13
#3
Napisano 31.05.2012 14:22
#4
Napisano 01.06.2012 20:45
#5
Napisano 02.06.2012 01:39
- 30% szansy na darmowe AWP i 70% szansy na darmowego deagla
Weź to wyjaśnij trochę. Bo ja akurat nigdy w Cod Modzie nie spotkałem się z takim czymś. Chcesz aby ludzie kupowali bronie, czy co?
#6
Napisano 03.06.2012 06:51
#7
Napisano 04.06.2012 19:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych