Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

User speed


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shadow

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 20.01.2008 12:17

Mam pytanie co do modułu , mam komendę
set_user_maxspeed
i chce ją zapisać, żeby po zmianie broni nie resetowała sie (i chcę żeby dopiero po 5 deadach znikała). Liczę na waszą pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.01.2008 15:51

Zrob tablice dla 32 graczy (np new speed[33]). Kiedy gracz bedzie mial miec speed'a wiekszego to wartosc speed[id]=1 a w innym przypadku speed[id]=0

Potem za pomoca eventa CurWeapon sprawdzaj czy ma miec turbo lub nie, a jak tak ( czyli if(speed[id]==1) ) to ustaw wartosc predkosci na jaka chcesz.
  • +
  • -
  • 0

#3 Shadow

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 20.01.2008 17:08

tylko w kodzie niemoge zdefiniować curweapona nie kompiluje mi tego

register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" )

daje to i w kompilerze pojawia sie undefined symbol
Pozatym chce to dodać do menu więc będzie

public buymenu(id)
{

swich()
{
case
}

}

i jak dodać do tego curweapon :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.01.2008 17:30

Osobiscie tak uzywam tego eventa:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")

Ale nigdy nie zastanawialem sie czemu "be" ale dziala ;-)

Jesli mozesz to zapodaj w [code.] jaki blad jest w kompilatorze i jak najwieszy fragmet samego kodu. Bedzie mozna miec lepsza perspektywe sytuacji.

PS. O co chodzi ci z menu i tym switchem :P
  • +
  • -
  • 0

#5 Shadow

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 20.01.2008 17:43

Ale nigdy nie zastanawialem sie czemu "be" ale dziala ;-)

To ja ci powiem
"a" - Globalny
"b" - na konkretnego playera
"c" - wysylany tylko kiedy sie powtarza(chyba)
"d" - tylko jesli player nie zywy
"e" - wysylany tylko gdy player zywy

Napisz mi na pw GG nie chce dawać wszytskim swojego kodu :D

PS. O co chodzi ci z menu i tym switchem :P

Zobaczysz w kodzie :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych