Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o skompilowanie diablomoda
Temat rozp.
darus10455
, 28.05.2012 20:21
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 28.05.2012 20:21
Tak jak w temacie. Proszę o poprawienie i poprawne przekompilowanie mojego diablo moda. Szczególnie prosiłbym o poprawienie opisów klas. Bo wiem, że mi nie wyszło.
#2
Napisano 28.05.2012 21:40
Ten no_recoil jako co ma być używany?
A te menu do opisów, aż mnie głowa rozbolała. Po co Ci tam ta tablica lx jak z niej niekorzystasz. To ci zrobię a ty przejrzył cały TuT na no_recoil, bo w głównym temacie jest podany błędny kod.
http://amxx.pl/topic...il/#entry195761
W sumę dużo błędów i nie mam czasu na takie gierki. Kolego, ty się musisz nauczyć programować. Nie wali się wszystkiego na raz a potem to sprawdza. Tworzysz jedną funkcję i ją sprawdzasz, działa? możesz pisać dalej i takimi krokami do przodu. Bo nie każdy ma czas by się zastanawiać co było zmieniane i dodawane etc. Do tych problemów można samemu dojść.
A te menu do opisów, aż mnie głowa rozbolała. Po co Ci tam ta tablica lx jak z niej niekorzystasz. To ci zrobię a ty przejrzył cały TuT na no_recoil, bo w głównym temacie jest podany błędny kod.
http://amxx.pl/topic...il/#entry195761
public show_menu_klasy(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy1"); menu_additem(menu, "\wMag"); menu_additem(menu, "\wPaladyn"); menu_additem(menu, "\wMnich"); menu_additem(menu, "\wBarbarzynca"); menu_additem(menu, "\wZabojca"); menu_additem(menu, "\wNekromanta"); menu_additem(menu, "\wNinja"); menu_additem(menu, "\wLowca"); menu_additem(menu, "\wSzczelec"); menu_additem(menu, "\wAniol"); menu_additem(menu, "\wDiabelek"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy1(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { mag(id) } case 1: { paladyn(id) } case 2: { mnich(id) } case 3: { barbarzynca(id) } case 4: { zabojca(id) } case 5: { nekromanta(id) } case 6: { ninja(id) } case 7: { Lowca(id) } case 8: { szczelec(id) } case 9: { aniol(id) } case 10: { diabelek(id) } } return PLUGIN_HANDLED; }Podmień ty twoje show_menu_klasy. Całe! Swoją drogą nie wiem ale w strukturach klas jest coś nie tak Gołym okiem nic nie widać ale kompilator coś tam widzi, podmieniając je wszystkie z mojego diablo jest w porządku. Rada: skasować je i jeszcze raz ręcznie je napisać.
W sumę dużo błędów i nie mam czasu na takie gierki. Kolego, ty się musisz nauczyć programować. Nie wali się wszystkiego na raz a potem to sprawdza. Tworzysz jedną funkcję i ją sprawdzasz, działa? możesz pisać dalej i takimi krokami do przodu. Bo nie każdy ma czas by się zastanawiać co było zmieniane i dodawane etc. Do tych problemów można samemu dojść.
Użytkownik dog_1 edytował ten post 28.05.2012 20:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych