Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proszę o przerobienie klasy "Predator" na premium


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamiru71

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 28.05.2012 16:13

tak jak w temacie.
To znaczy.. sam próbowałem przerobić tą klasę na premium ale coś nie działa proszę o pomoc w przerobieniu.
plik SMS poniżej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 MuLIK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 28.05.2012 16:18

podaj na jaką flagę ;PP
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 kamiru71

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 28.05.2012 16:26

obojętnie, to potem w razie co to sobie zedytuje
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 17:01

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (VIP)";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Predator (VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}

public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 kamiru71

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 28.05.2012 17:04

jak kompiluje to wyskakują Errory ;(
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 28.05.2012 17:15

Trzymaj to

Klasa na ADMIN_LEVEL_H

Załączone pliki


Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 28.05.2012 17:16

  • +
  • -
  • 0

#7 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.05.2012 19:12

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (VIP)";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Predator (VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}

public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


nie kumam mi nie wyskakują żadne błędy :o
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych