Najpierw musisz się dowiedzieć jaka jest domyślna ścieżka do modelu danej broni. Gdy to znajdziesz, wpisujesz tą ścieżkę w tej linii:
if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))
zamiast podanej tam ścieżki. Jeśli chcesz zrobić to dla kilku broni, zrób tak:
if(!equali(model, "models/w_m3.mdl")&&!equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
Możesz tu podać tyle modeli, ile chcesz.
Następnie podajesz ścieżkę do nowej broni tutaj:
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
zamiast tej wpisanej. Jeśli chcesz zrobić to dla wielu broni, musisz skonstruować odpowiednie warunki:
if(equali(model, "models/w_m3.mdl"))
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m4a1.mdl")
itp.
UWAGA !! O ile na Windowsie wielkość znaków nie ma znaczenia, o tyle na Linuksie (na którym działa większość, jak nie wszystkie serwery
CS) ma znaczenie, więc folder
CoD to całkiem inny folder, niż
cod. Dlatego zaleca się wszystkie foldery i pliki nazywać małymi literami, gdyż później są konflikty (np na serwerze masz 2 modele o tej samej nazwie "w_m3.mdl", ale w 2ch różnych folderach o nazwach
cod i
CoD. Chcesz dla jednej klasy przypisać jeden model, a dla drugiej inny i to NIE ZADZIAŁA. Obie klasy będą miały jeden z tych modeli, w zależności od tego, który graczowi model pobierze się jako pierwszy).
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 28.05.2012 15:12