Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

bug z saperem (kazdy widzi miny)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bambus259

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.05.2012 21:43

Siema poloczylem klase z perkiem (wykrywacz metali) i teraz kazdy widzi miny , pomoże ktoś ? z góry dzięki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 28.05.2012 08:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
		
new const nazwa[]   = "Saper";
new const opis[]	= "Saper posiada 3 miny (E) + Wykrywacz metali. ";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;
	
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_min_gracza[id] = 3;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !ma_klase[id])
		return;
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
	
	new classname[5];
	pev(ent, pev_classname, classname, 4);
	if(equal(classname, "mine"))
	{
		set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
		set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
	}
	
}

sprawdzaj czy gracz ma klase. przy okazji naprawiłem bug z Tym że każdy ma mine ;)

Użytkownik CheQ edytował ten post 28.05.2012 08:29

  • +
  • -
  • 1

#3 bambus259

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 28.05.2012 16:18

kompilator www :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_saper.sma(161) : error 017: undefined symbol "id"

1 Error.
Could not locate output file codclass_saper.amxx (compile failed).

Lokalnym tez jest bląd jeden w pierwszej linicje ^^

Użytkownik bambus259 edytował ten post 28.05.2012 16:19

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 28.05.2012 16:59

a tak mój błąd.

Spoiler

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych