Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 28.05.2012 08:27
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Saper"; new const opis[] = "Saper posiada 3 miny (E) + Wykrywacz metali. "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 40; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } ma_klase[id] = false; } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 3; give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_skill_used(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } return PLUGIN_CONTINUE } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !ma_klase[id]) return; if(!pev_valid(ent)) return; new classname[5]; pev(ent, pev_classname, classname, 4); if(equal(classname, "mine")) { set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } }
sprawdzaj czy gracz ma klase. przy okazji naprawiłem bug z Tym że każdy ma mine
Użytkownik CheQ edytował ten post 28.05.2012 08:29
#3
Napisano 28.05.2012 16:18
kompilator www :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_saper.sma(161) : error 017: undefined symbol "id"
1 Error.
Could not locate output file codclass_saper.amxx (compile failed).
Lokalnym tez jest bląd jeden w pierwszej linicje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_saper.sma(161) : error 017: undefined symbol "id"
1 Error.
Could not locate output file codclass_saper.amxx (compile failed).
Lokalnym tez jest bląd jeden w pierwszej linicje
Użytkownik bambus259 edytował ten post 28.05.2012 16:19
#4
Napisano 28.05.2012 16:59
a tak mój błąd.
Spoiler
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych