Ok, i like this pluggin.
But have some problems... in menu, cant see the PERK NAME ,
LOOK THAT: ( I ADD Some ideas with green letters).
cod_get_perk_name
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s: PERK %s", nick ,NAZWA_PERKU)
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
menu_additem(menu2, "Tak", nick, nazwa_perku);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I would like add name PERK on the menu --> "Wymien sie perkiem z %s: PERK %s", nick ,NAZWA_PERKU)
But i dont know how do it...
Any1 can do it?
Sma here --> http://amxx.pl/topic...ymiana-perkami/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Put nazwa_perku in wymiana_perkami.sma
Temat rozp. bugg, 27.05.2012 19:00
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.05.2012 19:00
#2
Napisano 27.05.2012 19:22
Check this :
or
new nazwa_menu[128], nick[64];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Czy chcesz wymienic sie perkiem %s z %s:", cod_get_perk_name(id), nick)
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
or
new nazwa_menu[128], nick[64];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Czy chcesz wymienic sie perkiem %s z %s:", cod_get_perk_name(oddaj_id[item]), nick)
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik grzesiu131 edytował ten post 27.05.2012 19:22
#3
Napisano 29.05.2012 17:45
Error: Undefined symbol "cod_get_perk_name" on line 83
#4
Napisano 30.05.2012 01:35
I cant, EDIT my last post...
Ok, I was defined Cod_get_perk_name....
But not found.....
Any1 can put the name of the perk??
Here CODE SMA.
Ok, I was defined Cod_get_perk_name....
But not found.....
Any1 can put the name of the perk??
Here CODE SMA.
#include <amxmodx> native cod_get_perk_name(id) native cod_set_user_perk(id, przedmiot) native cod_get_user_class(id) native cod_get_user_perk(id) #define PLUGIN "Wymien Perk" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM.Peyote & cypis" new bool:dostal_przedmiot[33]; new oddaj_id[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /darobjeto", "ZamienPerk"); register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe"); check_valid_ip("91.151.104.217:27115") } public ZamienPerk(id) { new menu = menu_create("/rIntercambiar Objeto", "ZamienPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); } public cod_perk_changed(id) dostal_przedmiot[id] = false; public ZamienPerk_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){ client_print(id, print_chat, "No se encuentra al jugador."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]]){ client_print(id, print_chat, "Solo puedes donar 1 vez por ronda."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id]){ client_print(id, print_chat, "Debes esperar 1 ronda."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item])){ client_print(id, print_chat, "El jugador seleccionado no tiene ningun objeto."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!cod_get_user_perk(id)){ client_print(id, print_chat, "No tienes ningun objeto."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_menu[128],nazwa_perku[33], nick[64]; cod_get_perk_name(id); get_user_name(id, nick, charsmax(nick)) formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Intercambiar el objeto \r %s \ycon %s:", nazwa_perku, nick) new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien"); menu_additem(menu2, "Intercambiar Objeto", nick); menu_addblank(menu2, 0) menu_additem(menu2, "No Intercambiar", nick); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Salir"); menu_display(oddaj_id[item], menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_wymien(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new access, callback, data[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback); new id2 = get_user_index(data) switch(item) { case 0: { new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2) new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id) cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego); cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego); dostal_przedmiot[id2] = true; dostal_przedmiot[id] = true; new nazwa_dajacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego)) client_print(id, print_chat, "Intercambiaste objeto con %s.", data); client_print(id2, print_chat, "Intercambiaste objeto con %s.", nazwa_dajacego) } case 1: client_print(id2, print_chat, "El jugador seleccionado no quiere intercambiar objeto.") } return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item])) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } stock check_valid_ip(const Server[]) { static ip[22] get_user_ip(0, ip, charsmax(ip)) if(equal(ip, Server)) log_amx("Ip aceptada: %s", Server) else set_fail_state("Clan Next Level, ESTE PLUGIN ES PRIVADO!") }
Użytkownik speedkill edytował ten post 07.06.2012 08:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych