Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Problem] Model dla klasy nie dziala

cod nowy model klasa problem postac amxx dla nie dziala

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Krotix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:100
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 26.05.2012 22:58

Witam!

Postanowiłem, że zrobię model postaci dla klasy "Agent" wojowałem i nic nie zdziałałem. Teraz gdy np. jestem w CT mam model TT i odwrotnie. Jest podany model postaci, jest on na ftp, pobieral sie itd. Jednak ta klasa nie ma zmienionego modelu. Jeżeli mógł by mi ktoś pomóc to bym był bardzo wdzięczny. Chcę aby ta klasa miała model agenta niezależnie od tego czy jest w TT czy CT.
Kod :
///////////////////////////
// //
// Klasa Agent (Premium) //
// Autor "Kubion70" //
// //
///////////////////////////
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Agent (Premium)";
new const opis[] = "Dostaje MP5 z ktorej ma 1/10, podwojny skok, 1/7 z Deagla i 1/1 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 60;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Kubion70");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[V-Skill] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "agent": "agent");
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && !random(10) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(7) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/v-skill/agent/agent.mdl");
}

public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "agent": "agent");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 27.05.2012 09:27

a nie próbowałeś po prostu zrobić zamiane modelu bez ifa? Skoro i ten i CT i TT ma mieć model agenta to po co kombinować?
zamień z

cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "agent": "agent");

na

cs_set_user_model(id,"agent");

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, model, klasa, problem, postac, amxx, dla, nie, dziala

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych