W cvar mam ustawiony max speed 9999 (nawet ustawiałem 99999) ale jak daje zombie speed np: 1200 to porusza się tak samo jak zombie co ma 240 speed..tak samo mam z odrzutem a mianowicie nie ma odrzutu jak trafimy np: z pompy to zombie w ogóle się nie odsuwa (nie odrzuca go)
W logach serva i w consoli nie ma żadnych błędów (errorow) itp
Przykładowa klasa:
/*================================================================================ ----------------------------------- -*- [ZP] ... Zombie Classes -*- ----------------------------------- ~~~~~~~~~~~~~~~ - Description - ~~~~~~~~~~~~~~~ ================================================================================*/ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <zombieplague> // Raptor Zombie Attributes new const zclass1_name[] = { "Raptor Zombie" } new const zclass1_info[] = { "Szybki" } new const zclass1_model[] = { "Bichi_frk_14" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_Bichi_frk_14.mdl" } const zclass1_health = 2400 const zclass1_speed = 1200 const Float:zclass1_gravity = 0.9 const Float:zclass1_knockback = 2.0 const zclass1_infecthp = 10 // extra hp for infections // Class IDs new g_zclass_leech // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache public plugin_precache() { register_plugin("[ZP] ... Zombie Classes", "1.4a", "www.....pl") // Register the new class and store ID for reference g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback) } // User Infected forward public zp_user_infected_post(id, infector) { // If attacker is a leech zombie, gets extra hp if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech) set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass1_infecthp)) }