Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosze o zrobienie 2 klas premium

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 wanard

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 26.05.2012 07:58

Klasy beda na flage t

1.Zabojca
zycie 40
szybkosc 60
wytrzymalosc 30
inta 10
deagle scout
50 % widocznosci na nozu, autobh, 4 skoki, 1/2 scout,1/5 deagle 1/1 noz(ppm) 15 obrazen wiecej z deagle
2.Kapitan
zycie 30
szybkosc 40
wytrzymalosc 50
inta 30
awp m4a1 i ak47
1/5 szans na pojawieniu sie na respie przeciwnika , autobh, , 3 skoki 1/1 awp 2 rakiety 20 obrazen wiecej z kazdej broni

proszę o zrobienie powyzszych klas
daje +++
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#2 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 07:03

zrobi ktos.?
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#3 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 11:51

proszę o zrobienie tych klasa bardzo mi na tym zalezy
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#4 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 30.05.2012 19:32

to zrobi ktos??
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#5 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 30.05.2012 22:19

Zabojca:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Zabojca";
new const opis[]	= "50 % widocznosci na nozu, autobh, 4 skoki, 1/2 scout,1/5 deagle 1/1 noz(ppm) 15 obrazen wiecej z deagle";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
  
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
				RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 4;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
  new flags = pev(id, pev_flags)
  if (flags & FL_WATERJUMP)
   return FMRES_IGNORED;
  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
   return FMRES_IGNORED;
  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
   return FMRES_IGNORED;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] += 250.0;
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
				if(!is_user_connected(idattacker))
								return HAM_IGNORED;
		
				if(!ma_klase[idattacker])
								return HAM_IGNORED;
		
				if(damagebits & DMG_BULLET)
				{
								new weapon = get_user_weapon(idattacker);
						
								if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
												cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
								if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
												cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
										
}
		
				return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 30.05.2012 22:19

  • +
  • -
  • 1

#6 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 31.05.2012 05:38

jak komplikuje wyskakuja bledy\


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_zabojca.sma(34) : warning 217: loose indentation
codclass_zabojca.sma(43) : warning 217: loose indentation
codclass_zabojca.sma(131) : warning 217: loose indentation
Header size: 1240 bytes
Code size: 5700 bytes
Data size: 1796 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=783 cells (3132 bytes)
Total requirements: 25120 bytes

3 Warnings.
Done.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#7 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 31.05.2012 14:14

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych