Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z ustawieniem limitu stat


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wigo

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:wicek
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.05.2012 16:57

Witam wszystkich, więc mam taki problem że nie mogę ustawić limitu statystyk i proszę o ustawienie:

zdrowie- limit 500
kondycja- limit 500
wytrzymałość- limit 500
inteligencja-limit 500

Z góry dzięki.

Załączone pliki



#2 xwicux

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.05.2012 16:59

Nie da sie.

#3 Wigo

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:wicek
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.05.2012 17:01

Zrobi mi to ktoś proszę.

#4 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.05.2012 17:06

Spróbuj ten public podmień w qtm_codmod i tam jest pokazane gdzie zmieniasz określony limit statystyk

public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; new allkondycja[60]; new allinteligencja[60]; new allwytrzymalosc[60]; new allzdrowie[60]; new kondycjaa[60]; new wytrzymalosca[60]; new zdrowiea[60]; new inteligencjaa[60]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje"); format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje"); format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie"); format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc"); format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje"); format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie"); format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje"); format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc"); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu, inteligencjaa); menu_additem(menu, zdrowiea); menu_additem(menu, wytrzymalosca); menu_additem(menu, kondycjaa); menu_additem(menu, allinteligencja); menu_additem(menu, allzdrowie); menu_additem(menu, allwytrzymalosc); menu_additem(menu, allkondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt; limit_int = limit_poziomu/2; /// tu taj zmieniasz zatartosć np 120 limit_zdr = limit_poziomu/2; /// tu taj zmieniasz zatartosć np 12 limit_kon = limit_poziomu/2; /// tu taj zmieniasz zatartosć np 12 limit_wyt = limit_poziomu/2; /// tu taj zmieniasz zatartosć np 12 switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kon) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 4: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int) { inteligencja_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 5: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr) { zdrowie_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 6: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt) { wytrzymalosc_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 7: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kon) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon) { kondycja_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 8: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int; inteligencja_gracza[id] = limit_int; } else { inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 9: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr; zdrowie_gracza[id] = limit_zdr; } else { zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 10: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt; wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt; } else { wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 11: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kon) { if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon; kondycja_gracza[id] = limit_kon; } else { kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }

Użytkownik kolodziej edytował ten post 25.05.2012 17:07

  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych