Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie 1/3 z noża do klasy.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.05.2012 19:13

Proszę o dodanie szansy na zabicie 1/3 z noża do tej klasy:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam https://inreview.pl


#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 24.05.2012 19:39

1.Pod bibliotekami dopisujesz :

#define DMG_BULLET (1<<1)

2. W plugin_init dopisujesz

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


3.Dodajesz public :



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}


return HAM_IGNORED;
}


tu masz jak dodać :D
  • +
  • -
  • 1
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 Grease

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.05.2012 20:09

Czyli jak zrobię:

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 30.0 && random_num(1,2,3) == 1)

to szansa będzie 1/3 z PPM?

Użytkownik Grease edytował ten post 24.05.2012 20:09

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam https://inreview.pl


#4 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 24.05.2012 20:32

Nie if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 30.0 && random_num(1,3) == 1)
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych