Mam taka prosbe. Chcialbym aby komende /wymien mozna bylo uzywac raz na 3/4 minuty z mozliwoscia przestawienia.będę wdzieczny ! Tutaj SMA :
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "Wymien Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM.Peyote"
native cod_set_user_perk(id, przedmiot)
native cod_get_user_class(id)
native cod_get_user_perk(id)
native cod_get_perk_durability(id)
native cod_set_perk_durability(id, wartosc)
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /wymien", "ZamienPerk");
register_clcmd("say /zamien", "ZamienPerk");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
public ZamienPerk(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]]){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id]){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item])){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie masz zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_menu[128], nick[64];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien")
menu_makecallback("menu2");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_wymien(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2)
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id)
new trim_oddajacego = cod_get_perk_durability(id2)
new trim_dajacego = cod_get_perk_durability(id)
cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego);
cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego);
cod_set_perk_durability(id2, trim_dajacego)
cod_set_perk_durability(id, trim_oddajacego)
dostal_przedmiot[id2] = true;
dostal_przedmiot[id] = true;
new nazwa_dajacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
ColorChat(id2, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
}
case 1: ColorChat(id2, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item]))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik JohnOka edytował ten post 23.05.2012 19:11