Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zmienic maksymalna ilość hp w diablo?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Myszka69

    Nowy

  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.05.2012 15:42

Witam posiadam diablo z większą ilością lvl 1000+ chodzi mi o to czy jest jakaś linijka odpowiedzialna za to by np. pkt życia były mnożone przez to i otrzymujemy max hp, ponieważ chcę zmiejszyć w diablo ilość hp. Czy jest takie coś jak na podobe kuszy co obniżamy jej dmg czy można tak zrobić z życiem?
  • +
  • -
  • 0

#2 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.05.2012 20:17

new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
<--- Bedziesz mial np. Max statystyki to 2k(2000) To bedziesz mial 2 razy wiecej(
+player_strength[id]*2

Zmieniasz na:

new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]
<--- Bedziesz mial np. Max Stystyki to 2k(2000) To bedziesz mial 2000k HP + Startowe HP (Statystyki nic nie mnozy)

"*" To jest Znak Razy (Mnozy)

Mam nadzieje ze Rozkminiesz oco Kaman

Pozdro.

#3 Myszka69

    Nowy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.05.2012 14:14

new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

Chodzi by zrobić np.
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*0.5

Wtedy gdy mam statystki 2500 w siłe np. to jest 2500 * 0.5
czyli max HP to 1250 + startowe. Jest takie rozwiązanie ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 28.05.2012 17:36

Tak."*" Jest to znak Mnozenia jak dasz *2 to bedzie Hp startowe + Statystyki razy 2 itp..




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych