Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

prośba o pare perków i 1 klase


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ban !?

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2012 21:34

cześć.
Chciałbym po prosić o kilka perków i 1 klase

Perki
Taj.ban - masz 10 hp jest nie widalany (widać tylko cień)
Platynowa Kamizelka - odbija 20 naboi (tylko naboje odbija)
Hełm bana - Dostajesz 40 hp 60 kondycji i nie dostajesz obrażeń w głowę
Okulary bana - widzisz miny i nie widzialny
Krew Anioła - co 1 sec dostajesz 2 hp
Złote Naboje - Dodatkowe obrażenia od 42-50 (losowane obrażenia)

Klasa
Republikant Klasa ma być premium dostaje M5 i ma możliwość postawienia 8 swoich replik strzały oddawane do rapliki zostają odbite w tego kto strzelił do repliki

Za pomoc idą 2 reputacje !!!

Użytkownik ban !? edytował ten post 19.05.2012 21:34

  • +
  • -
  • 0

#2 TakiJedenPan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.05.2012 14:54

Znajdę chwilę czasu to się postaram zrobić ; d

Złote Naboje :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Złote Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 42-50 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 42, 50);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Płytowa Kamizelka
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Platynowa Kamizelka";
new const perk_desc[] = "Odbijasz 20 pociskow na runde";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 20);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Okulary Bana";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych i miny";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Obronca"))
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_perk[host])
return;

if(!pev_valid(ent))
return;
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

}



Proszę ;]
  • +
  • -
  • 0
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^

#3 bechcik1910

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Edinburgh
Offline

Napisano 30.06.2012 22:54

Zrobil by to ktos na gotowca? ;) daje +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych