Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Mniejsza grawitacja i widoczność na nożu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 13.05.2012 18:11

Tak jak w temacie powinno być w public cod_class_enabled
new weapon=get_user_weapon(id)
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

czy powinienem zrobić to tutaj

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
return;
if(weapon == CSW_KNIFE)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


? A może istnieje inny sposób? Z góry dziękuję.

Użytkownik playaz44 edytował ten post 13.05.2012 18:12

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 13.05.2012 18:48

Powinienieś zrobić w CurWeapon ;)
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Universal

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 13.05.2012 18:58

public cod_class_enabled(id)
{
new weapon=get_user_weapon(id)
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
}



public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
return;
if(weapon == CSW_KNIFE)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

Użytkownik Universal edytował ten post 13.05.2012 18:59

  • +
  • -
  • 0
Posiadam unikalne pluginy do base builder oraz przerabiam z ZM na BB, gg : 6645288 ;)

#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 13.05.2012 19:04

Universal to co napisałeś nie bedzie mu działać raczej powinno być tak:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>

public plugin_init()
{
register_plugin("Grav+Inv in Knife", "1.0", "amxx.pl");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}

public CurWeapon(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon = get_user_weapon(id)

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
}
}
}


  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 13.05.2012 19:15

Jutro sprawdzę obydwa sposoby bo dzisiaj już nie mam czasu
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 16.05.2012 18:28

Działa można dać zamek
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#7 MuLIK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 18.05.2012 16:28

a który działa?? mógłbyś napisać
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 18.05.2012 16:39

Ten od
Pass'es
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych