Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Funkcja ktora zabija cały mój team........................................................


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.05.2012 12:48

Witam czy jest taka funkcja że po użyciu klasy/perku zabije cały mój team oprócz mnie z góry thx.
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.05.2012 13:42

public cod_class_skill_used(id)

{

if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))

return PLUGIN_CONTINUE;



new players[ 32 ], pnum, pid, team = get_user_team( id );

get_players( players, pnum, "a" )

for( new i; i < pnum; i++ )

{

pid = pnum[ i ]

if( get_user_team( pid ) == team )

cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid))+1.0, 0.0, 0, 1);

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}

Użytkownik radim edytował ten post 14.05.2012 07:37

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 13.05.2012 14:00

Żeby nie pisać nowego tematu jak to przerobić żeby zabijało cały przeciwny team?
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.05.2012 14:11

if( get_user_team( pid ) == team )
na:
if( get_user_team( pid ) != team )

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 13.05.2012 14:34

Ok, działa + dla ciebie :)
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#6 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.05.2012 16:28

a to bierze killa do ranku? gościom z mojego timu?
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.05.2012 16:53

Liczy to jak zabojstwo z rakiety/miny/dynamitu. A nie wiem czy wlicza się zabójstwa z rakiet itp. do ranku.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 13.05.2012 16:56

Liczy to jak zabojstwo z rakiety/miny/dynamitu. A nie wiem czy wlicza się zabójstwa z rakiet itp. do ranku.

Nie wlicza tzn jak wciśnie TAB to będzie pokazywało, że zabił ale jak wpisze /rank to nie będzie mu tam zaliczało
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#9 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.05.2012 19:12

używam kompilacji lokalnej i mam takie cuś: Error: Invalid subscript (not an array or too many subscripts): "pnum" on line 166
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.05.2012 23:09

pnum, pid na pnum=31, pid

#11 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.05.2012 09:14

benio101 możesz zrobić tą funkcję ze zmianą którą dałeś powyżej bo Cię nie rozumię :S
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#12 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 14.05.2012 10:32

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new players[ 32 ], pnum=31, pid, team = get_user_team( id );
get_players( players, pnum, "a" )
for( new i; i < pnum; i++ )
{
pid = pnum[ i ]
if( get_user_team( pid ) == team )
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid))+1.0, 0.0, 0, 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.05.2012 12:47

po pierwsze benio pisze jakies glupoty jak zwykle po drugie pokaz caly kod a po trzecie warto dodac sprawdzanie czy team to nie spect xD

edit

blad w kodzie radima

pid = pnum[ i ]

na

pid = players[ i ]

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 14.05.2012 12:49

  • +
  • -
  • 2
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.05.2012 12:59

kod: http://amxx.pl/wklejka/13369962380/ jak więc kompiluję lokalnie "kod radmima" nie BENIA to tu mi wykrywa błąd= pid = pnum[ i ]

sprawdzę bo widzę że edytowałeś posta :D

Nie działa kod radima + zmiana Goq'a kiedy wciskam e to MI zabiera hp...
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#15 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.05.2012 13:00

Albo tak, zależy jaki chcesz uzyskać rezultat (ta funkcja po prostu zabija cały team gracza (id), oprócz niego samego):

public kill_my_team(id){
new maxpl=get_maxplayers();
new team=get_user_team(id);
if(team%3)
for(new i=1;i<=maxpl;++i)
if(i!=id && is_user_alive(i) && !is_user_hltv(i) && get_user_team(i)%3 && get_user_team(i)-team)
user_kill(i);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


#16 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.05.2012 14:07

Po poprawkach moich i uwagach GoQ wyszedł oto taki kod, który powinien działać:
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new players[ 32 ], pnum, pid, team = get_user_team( id );
get_players( players, pnum, "a" )
for( new i; i < pnum; i++ )
{
pid = players[ i ]

if(cs_get_user_team(pid) == CS_TEAM_SPECTATOR)
return PLUGIN_CONTINUE;

if( get_user_team( pid ) == team )
user_kill(pid)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#17 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.05.2012 14:18

:facepalm:
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id))
return;

new players[32], pnum, pid, i, team = get_user_team(id);
get_players(players, pnum, "a");
for(i=0; i<pnum; ++i) {
pid = players[i];

if(pid != id && get_user_team(pid) == team)
user_kill(pid, 1);
}
}

Co do sprawdzania czy gracz nie jest na spekcie, to przy zabijaniu całej swojej drużyny nie trzeba tego tutaj sprawdzać.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#18 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.05.2012 14:26

sorka że tyle mam próśb ale czy mógłby ktoś jeszcze zrobić że jak użyję to zabija mnie, mój team, i wrogi team?.thx
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#19 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.05.2012 14:44

public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id))
return;

new players[32], pnum, i;
get_players(players, pnum, "a");
for(i=0; i<pnum; ++i)
user_kill(players[i], 1);
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#20 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.05.2012 15:11

@UP czy twój kod zabija mnie, mój team i team wroga?
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych