Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bug z teleportacja (magiczny noz i pierscien ninja)

bug diablo diablomod ninja ring magiczny noz

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Urahara7

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.05.2012 11:34

Witam. Mam problem z itemem magiczny noż oraz pierścień ninja. Otóż gdy tylko otrzymamy ten item nawet gdy go nie użyjemy a następnie wyrzucimy działa teleport. zetknąłem się z poradnikiem na tym forum jak to naprawić, lecz niestety nie działa mi to. Przy kompilacji pojawiają się błędy. Jak już pisałem w innym temacie jestem zielony i dopiero się uczę edycji plików .sma itd. Jeśli mógłbym prosić bardziej doświadczonych o pomoc w tej sprawie (aby po wyrzuceniu itemka nie działała już teleportacja)


Oto moje publick Prethink_Blink(id) - gdyby było potrzebne

public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,400+8*player_intelligence[id])
}
}
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-c_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
c_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,400+8*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE



Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 teles190

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 13.05.2012 11:51

u mnie na diablo jest cos takiego :

public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-c_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
c_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Urahara7

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.05.2012 12:29

To jest to samo tylko masz nieco inne wartości jeśli chodzi o długość teleportacji.
  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 13.05.2012 12:59

sprawdz czy zerujesz player_b_blink[id] przy drop item
  • +
  • -
  • 0

#5 Urahara7

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.05.2012 15:13

Mógłbyś mi wytłumaczyć dokładnie gdzie to się ma zerować ? Jak już pisałem zielony jestem. W public dropitem nie ma w ogóle player_b_blink[id]
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: bug, diablo, diablomod, ninja ring, magiczny, noz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych