Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] Zombie:Reloaded Infect Options


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.05.2012 07:36

Requires Zombie:Reloaded.

This was a request from this post:


Quote:
Originally Posted by Zerovize (Post 1703527)
Hey Guys,
... Is there an Addon that teleports a knifed zombie to the T's /CT's Spawn? So that the Zombie can't knife his mates?
DESCRIPTION:
What this plugin does is extend the infection options beyond the simple zr_infect_mzombie_respawn. This allows you to freeze the newly infected zombie and/or disarm the newly infected zombie. You can apply these infection options to the mother zombie as well.

By disarming the zombies when they're infected, you can prevent the sometimes ultra mass zombie infection if everyone is in a choke point on a map and the infections just domino on top of one another.

Freezing the newly infected zombie (without disarming them) might allow for one or two more infections in a choke point.

sm_zrio_usefreeze
sm_zrio_usedisarm
sm_zrio_useteleport

Those are the CVars to turn on and off the extra infection options. If you set sm_zrio_useteleport to 1, then all, not just the mother, zombies will be transported back to their spawn point.

Use one, two, or all of the infection options as you see fit. There are CVars to the freeze and disarm time limits so you can set how long a player will remain froze or disarmed (individually).

Currently I do not have Updater attached to this plugin (mainly because it's late right now), but I'll include it in a later update.



CVars




Code: "sm_zrio_motherzombie" = "1" ( def. "0" ) min. 0.000000 max. 1.000000
- Apply these options to the mother zombie too?
1 = Yes
0 = No

"sm_zrio_useteleport" = "1" ( def. "0" ) min. 0.000000 max. 1.000000
- Teleport newly infected zombies back to their spawn?
1 = Yes
0 = No

"sm_zrio_disarmtime" = "3" min. 0.100000 max. 25.000000
- If sm_zrio_usedisarm = 1, then set how long you want the newly infected to be
without their claws (knives)?

"sm_zrio_usedisarm" = "0" min. 0.000000 max. 1.000000
- Disarm (remove knife) newly infected zombies for n seconds?
1 = Yes
0 = No

"sm_zrio_freezetime" = "3" min. 0.100000 max. 25.000000
- If sm_zrio_usefreeze = 1, then set how long you want the newly infected to be
frozen for?

"sm_zrio_usefreeze" = "0" min. 0.000000 max. 1.000000
- Freeze newly infected zombies for n seconds?
1 = Yes
0 = No

REQUIREMENTS:
Zombie:Reloaded 3.0-b2 patch-r675 (or latest)
SDKHooks

TO DO List
* Add more options (suggest some)

Credits:
* Richard and Greyscale for Zombie:Reloaded stuff
* berni for SMLib
* SDKHooks developers

Notes:
If you are going to compile yourself, you'll need the includes for SDKHooks, Zombie:Reloaded, and SMLib.

INSTALLATION:
Put the .smx in your plugins folder, then edit the automatically created config file plugin.zr_infect_options.cfg

Attached Files Dołączona grafika zr_infection_options.smx (12.0 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (zr_infection_options.sp - 8.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych